Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Viser til innlegget Uønsket hårvekst skrevet av jente på 29 år. Jeg har akkurat det samme problemet som henne. Jeg sliter i tillegg med at jeg får hår som vokser under huden og blir betente. Det er ikke bare en mors livskvalitet dette går ut over, men også barna. Mine barn vil gjerne reise på badesteder, men jeg kvier meg for å gå lettkledd sammen med andre mennesker. Hater kroppen min! Tror kanskje ikke menn (leger) skjønner hvordan dette problemet er for oss jentene. Da hadde de gått inn for å finne en løsning som kunne hjelpe oss å finansiere noe av dette. Når man er alenemor men ca 1500,- å leve for i mnd etter alle regninger er betalt klarer man ikke å finansiere noe slikt selv. Dette går faktisk ut over sex-livet også....Hvem tør å treffe på en ny mann når man ser slik ut?

Tonje

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220506-u%C3%B8nsket-h%C3%A5rvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bli venn med deg sjæl

Enten får du spare så du kan gjøre noe med det eller lære deg å leve med det, jeg vet ikke hvor omfattende det er? Finn deg en utenlandsk mann de er vant til hårete damer *S*

Vi har alle no vi gjerne ville forbedret, men staten kan ikke betale dette vet du...

Gjest Huldra Hårfager

Enten får du spare så du kan gjøre noe med det eller lære deg å leve med det, jeg vet ikke hvor omfattende det er? Finn deg en utenlandsk mann de er vant til hårete damer *S*

Vi har alle no vi gjerne ville forbedret, men staten kan ikke betale dette vet du...

Uff,tenk å foreslå utenlandske menn.Forstår at du ikke har hårproblemer selv!

Gjest Huldra Hårfager

Vet akkurat hvordan du har det,er også alenemor og "hårete"(40 år).

Har prøvd det meste ,er så lei av å være kaktus.

Har nok blitt litt mer glad i meg selv med årene.Og det som jevnt over er enklest og funker best for meg er høvel og skum annen hver dag.

Ønsker deg alt godt!

Gjest :( kjerp deg

hva er vitsen for deg å gi råd? Du har åpenbart ikke noe forståelse for andre mennsker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...