Gå til innhold

Laser operasjon på mine auger

Anbefalte innlegg

Hei! Las eit innlegg der ein spurte om laser operasjon på hans øyner var ideelt.

Eg er ein gut på 18, tenkte å ta min utdannelse og kansje vidare karriere i militæret. Synet hemmer meg en del, har -3,25 på venstre og -3,00 på høgre. Kva for resultater kan eg vente meg av ein laser operasjon? Vil har 0 etter operasjonen? Kva koster ein slik operasjon?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220616-laser-operasjon-p%C3%A5-mine-auger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heksia

Jeg ville tro at du må regne med at synet kommer til å endre seg litt mer etterhvert? Altså,- mitt syn endret seg gradvis til jeg ble 30 i alle fall. Men ikke mye,da. 0,25 annethvert-tredjehvert år kanskje?

De sier vel at man bør ha ligget på stabilt syn i noen år før man får full effekt av operasjon.

Men du får spørre på en anerkjent klinikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...