Gå til innhold

Illeluktende utflod fra penis

Anbefalte innlegg

Hei! Det lukter veldig vondt fra penisen til kjæresten min. og enda verre - Smaker helt pyton. Det virker som om smaken kommer fra en utflodlignende væske fra penis. Han er veldig renslig, men jeg merker det til og med rett etter en grundig vask. Den er der nesten kostant og er et stort problem. Hva kan dette være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220619-illeluktende-utflod-fra-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Hei,

Jeg har selvfølgelig ingen mulighet til å stille en sikker diagn ose basert kun på din beskrivelse av smak og lukt. Det er flere mulige grunner til slike ting, selv om de understreker dette med grundig personlig hygiene. Men den vanligste grunnen er smitte med sopp som heter Candida. Det er svært vanlig og gir akkurat slike symptomer du beskriver. Jeg vil anbefale at han prøver med en eller annen antisoppsalve, f. eks. Canesten. Dette kan smøres på etter grundig vask med lunkent vann. Du må være oppmerksom på at soppen kan overføres til deg også, så det kan være et poeng å være litt avholdende, gjerne bruke kondom, og vurdere om du også burfde bruke salve i noen dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...