Gjest fra Thailand Skrevet 1. mars 2006 Del Skrevet 1. mars 2006 Hei jeg bor i Thailand og er gift med ei Thai jente Den siste mnd eller så har hun følt seg sliten og uten overskudd Det begynte med ekstrem hodepine som lignet på migreneanfall paracet hjalp ikke og 2 ganger var vi på sykehuset her og hun fikk sprøyte med smertestillende som hjalp Det ble tatt ct- scan av hjernen. Ingenting unormalt, sjekk av øynene og synet Blodprøve viste ingen infeksjon i kroppen så konklusjonen var migrene Senere har hopepinen gitt seg men hun er fremdeles sliten og føler seg uopplagt dette er vel ikke migrene, det er vel ikke permanent ? En dag for en uke siden hovnet hun opp i beina, men dette har gått over nå Hun er 37 år og i jobb og trener når hun har overskudd Dette har det blitt lite av siste mnd Hun har vært på slankekur lenge, men denne er nå avsluttet I tillegg spiser hun vitamintilskudd nå Er ikke utsultet eller unormalt tynn Hun er sekretær, så hun har en stillesittende jobb Kan det være hun mangler vitale vitaminer i kroppen ? Skal til doktor igjen om en uke og det hadde vært fint om jeg hadde en ide om hva som kan være galt Dette kom helt plutselig, så det må være noe spesielt Det er vel lite jeg kan bidra med, men tips mottas med takk Vennlig hilsen Fred 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220664-sliten-og-uopplagt-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.