Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i lopet av de siste maanedene faatt et hull i huden ved stringen som knytter forhuden til penishodet. Det var til aa begynne med bare et lite saar, men har naa blitt et hull paa om lag 1 cm. Stringen henger med andre ord i en svaert tynn traad, og jeg er redd den vil ryke. Den siste tiden har det oppstaatt blodninger under samleie, og det medforer naturligvis et begrenset samliv. Avholdenhet ser imidlertid ikke ut til aa hjelpe nevneverdig, da det ikke synes aa ville gro seg fint igjen. Faar vel gjore oppmerksom paa at saaret og det paafolgende hullet ikke har oppstaatt som folge av noen unormale seksuelle aktiviteter.

Det jeg naa lurer paa er hva som kan gjores. Er det farlig om den ryker? Vil jeg fortsatt kunne ha et fullverdig seksualliv? Kan den paa noen maate gro seg fin igjen uten inngrep? Jeg er for tiden bosatt i utlandet, og vil nodig oppsoke en utenlandsk lege med dette. Samtidig er det en svaert kjedelig sak som jeg ikke helt kjenner konsekvensene av. Kan nevne at min svoger har opplevd det samme, og hans rok, for sa aa gro i lopet av noen uker. Haper en av dere kan hjelpe meg med dette!

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22072-slitt-string/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...