Gå til innhold

Tåkesyn og betennelsestilstander

Anbefalte innlegg

Gjest ...................................

Jeg har vært plaget med tåkesyn i et par mnd nå. Det opptrer i hovedsak på det høyre øyet. Har merket meg at dette som oftest dukker opp når jeg fordyper meg i/konsentrerer meg om noe, f.eks noe så enkelt som å lage middag, og også mere krevende ting. Det kommer også når jeg er litt stresset. Jeg har vært hos øyelege to ganger, men han kan ikke finne noe galt.

I over 1 år har jeg også vært plaget med ulike betennelsestilstander. Spesielt i beina og føttene. Jeg sliter også, til tider, med stiv og vond rygg, samt bekken. Er periodevis veldig trøtt og sliten. Legene har heller ikke påvist noe galt her.

Hva feiler det meg? Jeg begynner å bli lei av at ingen kan hjelpe meg med å finne ut hva jeg lider av.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/220770-t%C3%A5kesyn-og-betennelsestilstander/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...