Gå til innhold

Er det noen av dere som har vært i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Brittany1365380694

Hei,

Jeg har et utslett på halsen som ikke går bort. Jeg har prøvd mange kortison kremer og kremer mot sopp. Hudlegen min så på det i mikroskp da jeg var der sist, men hun kunne ikke si hva det var. Nå skal jeg snart til en annen hudlege.

Jeg synes det er litt skummelt å ikke vite hva det er. Er det noen av dere som har vært i samme situasjon?

Hadda vært godt å høre noen andres historier :)

Fortsetter under...

Brittany1365380694

Fikk noe på halsen en gang pga stress.

Fikk du det på begge sier, eller bare den ene?

Var det litt eksemaktig?

Lurer litt :)

Jeg har vært veldig stresset i det siste. Så det kan jo være det samme. Jeg spurte imidlertid hudlegen om det kunne være psykisk, men hun sa nei. Det kan jo henne at hun tar feil, jeg vet ikke.

Gjest tcm nick

Fikk du det på begge sier, eller bare den ene?

Var det litt eksemaktig?

Lurer litt :)

Jeg har vært veldig stresset i det siste. Så det kan jo være det samme. Jeg spurte imidlertid hudlegen om det kunne være psykisk, men hun sa nei. Det kan jo henne at hun tar feil, jeg vet ikke.

Husker ikke, men det var rødt og spraglete og klødde.

Annonse

Brittany1365380694

Jeg fikk kjøpt en salve på apoteket og det gikk fort bort. Jeg tror legen anbefalte en salve,men du kan spørrepå apoteket.

Så bra at utslettet ditt gikk bort fort.

Problemet er at mitt utslett ikke går bort..

Har fått time hos en ny hudlege. Så det kan henne at hun vet hva det er. Krysser fingrene! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...