pippit Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Mange menn ønsker seg større penis, slik er det bare. Uansett hvor ofte det blir påpekt at størrelsen ikke betyr noe så hjelper det ikke stort. Så la oss heller finne løsninger som fungerer :-) Jeg har (helt ærlig) en penis som alltid har ligget på rundt 14cm erigert. Det er en forholdsvis kraftig sak i omkrets, og rent sexuelt har denne størrelsen alltid fungert perfekt for meg og mine partnere. Jeg har allikevel alltid ønsket meg en lengre penis - ikke for sexens skyld, men rett og slett fordi jeg har et inntrykk av at det gir meg en bedre selvfølelse. Jeg er nemlig en av de mange som har veldig liten penis når den er slapp, og som vokser mange ganger sin egen størrelse når jeg får ereksjon. Litt for morro skyld egentlig har jeg testet ut en del ting for å få lengre og større penis, og endelig har jeg kommet over en metode som fungerer utrolig effektivt. Jeg vil ikke lenke til noen produkter eller butikker her da det kan oppfattes som reklame, men her er hvordan det hele fungerer. Man fester en slags ramme rundt roten, og i enden av denne er det stenger som kan justeres etterhvert som penis blir lengre. Det som ikke er spesielt behagelig er at man må feste en stiv slags gummistrikk rundt penishodet for å holde det hardt på plass. Man skrur deretter denne saken slik at man strekker hele penis lengre i slapp tilstand. Jeg klarer ikke å ha dette på i mer en to timer i strekk før det begynner å bli for ubehagelig, og jeg har i 3 uker hatt den på 2 timer på formiddag, og 2 timer på kveldstid. I manualen står det at man fint kan ha denne på hele dagen under en løs-sittende bukse, men tro meg - dette er noe du ikke ønsker å vandre rundt med til hverdags :-) ..men man må lide litt for å oppnå resultater etter min mening - bare tenk på hva kvinner må gjennomgå for sin skjønnhet i mange tilfeller :-) En fin løsning kan være å ha den på når man slapper av foran TV-apparatet e.l. om kvelden. Dette er ikke en behagelig måte, men den eneste jeg har forsøkt som fungerer. Etter bare tre ukers bruk har jeg helt ærlig fått en lengre og enda tykkere penis. Jeg legger veldig godt merke til det når jeg holder den i hånden, og selv om min penis bare har blitt 1,5cm lengre nå (erigert), så er det mye mer synlig rent visuelt enn man skulle tro :-) For min del har dette gjort meg litt mer glad i hverdagen, samt at jeg synes det er spennende å se utviklingen. Jeg har heller ikke fått noen plager av dette. Vannlating og ereksjon fungerer som normalt, og jeg synes faktisk at ereksjonen har blitt enda bedre - men det kan selvfølgelig skyldes psykologiske ting som at jeg faktisk er mer fornøyd med meg selv og føler meg mer sensuell også. Mitt spørsmål er egentlig: Er det noe galt med dette? For meg har det bare hatt positive virkninger. Jeg vet at mange sikkert vil reagere negativt på dette innlegget, men for de som er seriøst interessert i å gjøre noe i samme bane kan det være greit å høre fra noen som har forsøkt noe som fungerer. Hvis noen ønsker det kan jeg gjerne fortelle litt hvordan utviklingen blir fremover, om jeg får noen plager osv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220850-st%C3%B8rre-penis-dette-fungerer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Men da blir den vel tynnere???? Foretrekker en kort lubben en i stedet jeg:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220850-st%C3%B8rre-penis-dette-fungerer/#findComment-1644223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippit Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Men da blir den vel tynnere???? Foretrekker en kort lubben en i stedet jeg:-) Neida, jeg synes faktisk den har hatt bedre effekt på tykkelsen enn lengden. Mulig jeg var litt uklar på det punktet i mitt innlegg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220850-st%C3%B8rre-penis-dette-fungerer/#findComment-1644253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hvis ikke strikken er for stram eller dette overdrives, er det neppe farlig. Imidlertid kan man spørre seg for det første om det er en reell effekt, eller om det er et spørsmål om det dreier seg om økte væske i organet (dvs. hevelse). Videre, dersom det skulle være en reell effekt, om denne vil være varig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220850-st%C3%B8rre-penis-dette-fungerer/#findComment-1644926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippit Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Hvis ikke strikken er for stram eller dette overdrives, er det neppe farlig. Imidlertid kan man spørre seg for det første om det er en reell effekt, eller om det er et spørsmål om det dreier seg om økte væske i organet (dvs. hevelse). Videre, dersom det skulle være en reell effekt, om denne vil være varig. Du har et par veldig gode poeng der. Om effekten er varig vil jo vise seg. Produsenten av dette instrumentet lover jo selvfølgelig at det skal være varig. Dette er jo i utgangspunktet det samme man har gjort i afrikanske små stammesamfunn i tusener av år, der man strekker halser, ører osv. Bløtvev som strekkes, som f.eks. ører vil jo ikke gå tilbake og trekke seg sammen igjen i særlig grad dersom dette er gjort over lang tid. At man ikke strammer dette for mye begrenser seg igrunn selv, da sterke påkjenninger på penis ikke er noe man holder ut i særlig grad - vi snakker tross alt om relativt følsomme områder her. I dag opplever jeg at det ikke er særlig plagsomt å ha denne innretningen på, det var igrunn værst i begynnelsen, og penis har nok strukket seg noe i lengden også i slapp tilstand siden det nå ikke strammer så mye. Det er en måleinnretning på stengene der man kan se hvor mye belastning man oppnår. Jeg synes ihvertfall det er spennende å se at dette faktisk fungerer nå, men regner med at det er individuelt hvilken effekt man kan oppnå. Jeg regner med at jeg kan ha en forholdsvis god synlig effekt i slapp tilstand når jeg har strukket den en del med tanke på at forskjellen mellom slapp og ereksjon er svært stor i mitt tilfelle? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220850-st%C3%B8rre-penis-dette-fungerer/#findComment-1645101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
LøveMannen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hva heter produktet, du trenger sikkert ikke si hvor det er kjøpt, men navnet på det hadde vært morro å fått tak i 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220850-st%C3%B8rre-penis-dette-fungerer/#findComment-1649607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippit Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 Hva heter produktet, du trenger sikkert ikke si hvor det er kjøpt, men navnet på det hadde vært morro å fått tak i Jez-extender deller noe i den duren... har det ikke forann meg akkurat nå :-) Funker bra for meg ihvertfall! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220850-st%C3%B8rre-penis-dette-fungerer/#findComment-1649764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valkyrie...! Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvis ikke strikken er for stram eller dette overdrives, er det neppe farlig. Imidlertid kan man spørre seg for det første om det er en reell effekt, eller om det er et spørsmål om det dreier seg om økte væske i organet (dvs. hevelse). Videre, dersom det skulle være en reell effekt, om denne vil være varig. Jeg er ganske sikker på at dette er varig. For i noen afrikanske stammer får gutter festet et lodd til penis for å gjøre den lengst mulig. Om du kan slå knute på den oppnår du virkelig status.... akkurat den metoden vil jeg ikke anbefale da penis ikke lenger vil peke oppover i erigert tilstand og vannlatingen vet jeg ikke hvordan blir på virket. Men metoden som pippit beskriver virker da ganske harmløs!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220850-st%C3%B8rre-penis-dette-fungerer/#findComment-1649916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.