Gå til innhold

Orgasme....(igjen)


Gjest uvitende

Anbefalte innlegg

Gjest uvitende

Heisann!

Jeg er ei jente på 19 år som lurer fælt....Har ikke hatt sex med så mange..., og har aldri hatt orgasme (tror jeg)..

Hva er forskjellen på en klitoris orgasme og en g-punkts orgasme??

Når jeg koser med meg selv, kjenner jeg jo at det bygger seg opp, og jeg kjenner at jeg nærmer meg orgasmen, men så...blir det så overomfintlig...Det er jo deilig akkkurat der og da, men jeg kan ikke røre klitoris etterpå...Er det noe jeg gjør galt?? Er det orgasme jeg får?? Det kommer ingenting ut, og det varer bare i et par sekund...

Blir litt forvirret jeg...

:)

Håper noen kan svare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid hørt at om du er usikker på om du har oppnådd orgasme, så har du ikke det. Imidlertid når jeg leser din beskrivelse, kan jeg være tilbøyelig til å tro at det er nettop det du har hatt, en liten en vel og merke. Det finnes gode og dårlige orgasmer, det vil du sikkert finne ut av etterhvert (ikke gi deg). Hvordan de forskjellige orgasmene virker, er jeg dessverre usikker på, har kun hatt klitirsorgasmer. Har snakket med venninner om dette, de som har hatt vaginalorgasme, sier at det er annerledes, men ikke alle sier det samme. Det vi alle var enige om er at det nettopp finnes lange og gode orgasmer som får deg til å krølle tærne og bite i dyna, mens noen er stusselige og over før du aner ordet av det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hørt at om du er usikker på om du har oppnådd orgasme, så har du ikke det. Imidlertid når jeg leser din beskrivelse, kan jeg være tilbøyelig til å tro at det er nettop det du har hatt, en liten en vel og merke. Det finnes gode og dårlige orgasmer, det vil du sikkert finne ut av etterhvert (ikke gi deg). Hvordan de forskjellige orgasmene virker, er jeg dessverre usikker på, har kun hatt klitirsorgasmer. Har snakket med venninner om dette, de som har hatt vaginalorgasme, sier at det er annerledes, men ikke alle sier det samme. Det vi alle var enige om er at det nettopp finnes lange og gode orgasmer som får deg til å krølle tærne og bite i dyna, mens noen er stusselige og over før du aner ordet av det :-)

når du føler at du kommer, bør du ikke ta direkte på klitoris, for det kan bli for overfølsomt. Ta litt ved siden av, slik at det er litt hud eller hva jeg skal si mellom fingeren din og klitoris, det funker for meg!!

Jeg blir også for følsom der, og da blir det ikke noe digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Du må ikke stimulere direkte på klitoris like før det går for deg. Du befinner deg i fasen straks før utløsningen. Ta da en eller flere fingre litt opp i skjeden på fremre vegg samtidig som du holder hånden over skjedeinngangen og trykk regelmessig, men ikke rett på klitoris. jenvt rytmisk trykk begge steder, både på g-punktet og skjedeåpningen, pust ut og inn og beveg bekkenpartiet som om du har samleie. Du kan gjerne stønne litt,la pusten vøære med. Så får vi se hva som skjer. Ikke begynn å le, ikke se på situasjonen som komisk, for da går den seksuelle lysten ut av deg.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...