anne_o Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei! For ca fem uker siden slo jeg hodet kraftig opp i ei kjøkkenvifte. Der og da trodde jeg ikke det var så farlig, men dagen etter begynte hadde jeg vondt i hodet og kunne bli svimmel ved konsentrasjon. Var hos legen, som mente jeg kunne ha fått en lett hjernerystelse. Etter en uke var jeg mer svimmel og hadde fortsatt vondt i hodet, og var igjen hos legen, som mente jeg kunne ha strekt meg i nakken. (Det ble tatt ct for sikkerhets skyld, og var ikke noe feil med hodet.)Jeg ble satt på brexidol,som ikke virket. Nå etter en måned, har jeg fortsatt lettere for å få hodepine enn vanlig, og hodepinen blir mindre dersom jeg klemmer på festet mellom nakken og hodet. I tillegg kjenner jeg ubehag i nakken (ikke sterke smerter). Bevegeligheten i nakken er normal. Det jeg lurer på er om jeg kan lese og trene som normalt, eller om jeg bør ta noen hensyn på noen måte. Vil helbredelsen ta lenger tid av fysisk aktivitet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220953-smerter-i-hodenakke-i-etterkant-av-slag-i-hode/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.