carlggh Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei, Har fått en mørk flekk under stortå-neglen på høyre fot som er litt under 1cm. Det er ingen smerter i det hele tatt, heller ikke når jeg presser på neglen. Neglen ellers er helt glatt og fin, og uten andre farger enn hva jeg anser som normalt. Lukten er også normal. Har ikke, som jeg kan huske, slått neglen heller. Det pussige er at kjæresten min har akkurat samme flekk (uten smerter osv, samme som meg) under sin storetånegl. Vi oppdaget det begge etter å ha kommet hjem fra ferietur til Rødehavsområdet i Egypt i Januar i år. Hun kan heller ikke huske på å ha slått tåa på turen. Burde vi ta turen til fastlege og få det undersøkt, begge to? Vi er begge 25 år og ellers sunne og friske. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220962-m%C3%B8rk-flekk-under-t%C3%A5neglen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.