mrbb Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Hei, Er litt bekymret fordi jeg enkelte ganger kjenner ubehag som at hjerte hopper over slag og det stikker litt og blir litt tung i pusten når dette skjer. Dette har vart i et halvt år nå og det er helt tilfeldig når det skjer. (ingen sammenheng med stress, tempratur, eller hard trening) Har holdt på med litt vekt trening på helsestudio i noen år og ga meg med dette for ca 7-8 måneder siden, og det var en stund etter dette at jeg begynte å kjenne de smertene. Er i midten av 20 årene og har normal bmi vekt. Røyker ikke... Da jeg var i militæret for 2 år siden fikk jeg først konstatert at det var bilyder som suselyd i hjertet, men ble ikke undersøkt noe videre da en annen lege hørte på det og sa det var helt vanlig hvis du var i hard fysisk trening. Liker ikke å gå til legen og er litt redd for å bli syk over lengre tid da jeg er selvstænding næringsdrivende og i en litt presset økonomisk situasjon.. Hva anbefaler du meg å gjøre og hva tror du det kan skyldes?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/220964-hjerte-feil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.