bb71 Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Har en beskjed til deg som du nok vil ha privat. Har du en eller annen mail.adr. jeg kan sende deg beskjeden på? 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Bare send det til meg du, så kan jeg sende det videre! *blunker fort med laaaange vipper* 0 Siter
bb71 Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Bare send det til meg du, så kan jeg sende det videre! *blunker fort med laaaange vipper* Ja, bare du lover å ikke si det videre! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Ja, bare du lover å ikke si det videre! :-) ANGRER - vil ikke vite!!!!!!!!! 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Hoi, sorry - så ikke denne før nå. Hvis du har mail til flisa, så har hun herved tillatelse til å gi deg adr. min :-) "..............................................." 0 Siter
bb71 Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Skrevet 8. mars 2006 Hoi, sorry - så ikke denne før nå. Hvis du har mail til flisa, så har hun herved tillatelse til å gi deg adr. min :-) "..............................................." Har ikke det, men kanskje hun vil gi den til meg?? 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Har ikke det, men kanskje hun vil gi den til meg?? Her skal du få: [email protected] (min, altså) "............................................" 0 Siter
sheba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 ANGRER - vil ikke vite!!!!!!!!! lurer du ikke littegrann på hva vår kjære Prozak er ute på nå??? hmmmm tror han svikter oss! *flire* 0 Siter
Prozak Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 lurer du ikke littegrann på hva vår kjære Prozak er ute på nå??? hmmmm tror han svikter oss! *flire* Sikkert enda en som vet hvor jeg bor, og som skal komme og ta meg. Jeg har sluttet å vente - de kommer jo aldri :-) "............................................." 0 Siter
sheba Skrevet 8. mars 2006 Skrevet 8. mars 2006 Sikkert enda en som vet hvor jeg bor, og som skal komme og ta meg. Jeg har sluttet å vente - de kommer jo aldri :-) "............................................." *kikke surt bort på prozak* glemt turene dine sørover?????!! *fornærmet*!! *knis* 0 Siter
bb71 Skrevet 9. mars 2006 Forfatter Skrevet 9. mars 2006 Her skal du få: [email protected] (min, altså) "............................................" Sendt! 0 Siter
Prozak Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 *kikke surt bort på prozak* glemt turene dine sørover?????!! *fornærmet*!! *knis* Nei nei nei - jeg glemmer da aldri dem! :-) ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.