Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 6 år brakk foten litt før jul. Han har endelig fått av seg gipsen, hadde den på i 12! uker. Det er 2 uker siden han fikk av gipsen, men han klarer fortsatt ikke gå noe særlig uten krykker. Han er stiv som en stokk i hele foten og har "glemt" hvordan han skal gå.

Sønnen min har igrunnen alltid hatt mye problemer med beina. Han er født mye for tidlig, og det var lenge tvil om han kunne ha fått en liten hjerneskade. Heldigvis ser det ut for at han er OK, bortsett fra dette med at han går på tærne, men var blitt mye bedre før beinbruddet, og generelt har dårlig motorikk.

Nå er jeg redd han virkelig kommer til å få problemer. Pappaen mener han må lære seg å gå på nytt, og maser på gutten dagen lang om dette.

Hva kan vi gjøre. Tenkte på å søke om å få noen timer i behandlingsbasseng, men der er det sikkert lang ventetid som med alt annet. Eller skal vi bare ta tiden til hjelp og satse på at han blir fin igjen av seg selv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22116-beinbrudd-hos-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...