Gå til innhold

hjelp - kommer alt for tidli!


Gjest dritt lei!

Anbefalte innlegg

Gjest dritt lei!

hei!

jeg er en gutt på 17 år som kommer alt alt for tidlig! har vel hatt "sex" med dama ca 10-15 ganger nå, og fortsatt blir lillemann der nede så følsom og spent under forspillet at med en gang jeg kommer inn i henne, går det for meg. jeg vet har hørt at hvis man prøver en gang til etterpå da, så skal det gå mye bedre, men jeg blir så oppgitt hver gang, og har store problemer med å "få'n opp igjen"... hva skal jeg gjøre!? blir frustrert!

har noen hatt det samme problemet?? håper noen kan hjelpe meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

Dette er et meget utbredt problem for unge menn. De er så opphisset og kåte at bare beøringen med jentas kjølnnsorgan, før penis har rukket å komme inn i henne, så går det for han.

det er en vanskelig situasjon for gutten, både frustrerende og fortvilet. Etter en utløsning vil det være vanskelig å gå på et nytt samleie, så det pleier ikke å hjelpe.

De fleste lærer etter hvert å få styring på utløsningen. men det fins treningsprogrammer for å få bedre kontroll. jeg har såvidt nevnt metoden Start-stopp som en vei ut av uføret.

En mager trøst så lenge er at du ikke er alene om dette problemet. Snarere tvert imot, du deler skjebnen med et flertall av unge gutter uten særlig seksuell erfaring. heldigvis pleier jentene å være tålmodige og forståelsesfulle, så hun lar deg vel ikke i stikken fordi det går for fort for deg.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig ikke helt hva som er problemet ?? Du er 17 år og klager over at du kommer for tidlig. Jeg ler meg ihjel. Du har jo nettopp begynt din seksuelle karriere, og du har mange år og lære og holde igjen. Tenk heller positvit på det og vær glad for at du er frisk og kommer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drit i forspillet da vel! (ikke bokstavelig talt)

Et godt tips er å ta deg et "eget forspill" for du besøker dama. Da er blir ikke alt ødelagt, og du vil garantert holde ut lenger !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...