Gjest Hairy-kari som HATER hår Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg er en ung dame som sliter med masse hårvekst. Har hørt at man kan få dekket behandling hvis hårveksten er kjemmende. Men saken er den at foruten økt hårvekst i ansikt og kropp har jeg ekstremt mye kjønnshår også rundt analåpning og mye hår på lår. Jeg vet jo at dette ikke er det første andre mennesker ser, men det gjør meg utrolig usikker seksuelt (selv om jeg tar det vekk) jeg kan begynne å gråte over det og har enormt lav selvtillit. Hvor mye hår er det egentlig normalt for damer å ha? er det noen som har samme problem? Jeg har ikke enormt mye mannlige hormoner og har nettopp startet med diane. ikke noe virkning enda. Takknemlig for svar. har noen erfaring med voks? Hva er prisen for profesjonell behandling? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/221313-h%C3%A5rete-damer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.