Gjest Valkyrie...! Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Helt ærlig folkens. Hvor skadelig er egentlig silikon? Har sett utallige programmer om silikon som lekker ut i kroppen og gjør deg ufør resten av livet og sengeliggende store deler. Er dette tilfelle? Jeg har så innmarig lyst på større bryster og lurer på dette: Innlegg under muskelen gir vel mest naturlig resultat? (det er det jeg er ute etter). Hva er sikrest? Og hva menes med runde og anatomsiske implantat? Kan anatomiske implantat også legges under muskelen? Jeg er ikke sikker på om jeg helt forstår formen på disse anatomiske implantatene, er de smalere i ene enden om dere forstår, og er det like sikkert? har ikke hørt om sånne før er det noe nytt? Og hva med saltvann, vil de bli hardere av det? Huff hvor jeg graver og spørr, men blir veldig takknemlig for svar og gode råd! vennlig hilsen en forhåpentligvis snart litt mer barmfager jente 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/221317-silikon-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aqua23 Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg tok selv silikon i brystene for litt over 3 år siden. Jeg er meget fornøyd med resultatet, men kunne faktisk ha tatt litt større enn jeg gjorde. Men likevel, de ser helt naturlige ut. Er faktisk ikke mange som vet at jeg har gjort dette inngrepet. Jeg tok silikon, fordi legen informerte og argumenterte for at dette var det sikreste og ville gjøre best resultat. Jeg var ikke i tvil. Har aldri hatt noen problemer, og arrene er nesten ikke synlige. Jeg vil ikke anbefale å legge inn så mye som glamourmodellene gjør. De fleste har hatt store problemer. Aylar har visst fjernet sine ser det ut som også. Legger du inn for mye, kan du i tillegg få problemer med bl.a trening og det å ligge på magen. Ellers er det ganske så trygt nå til dags. Mange flinke spesialister. Det er selvsagt ikke en smertefri operasjon. Jeg husker at jeg voknet og følte meg totalt mørbanket. Måtte gå med armene rett ned i en uke. Helst ikke løfte noe tungt etc. Glad jeg hadde med meg samboeren min som var så snill og hjalp meg med alt. Til informasjon så gjorde jeg dette KUN for min egen del. Absolutt ingen som presset meg. Det var vel heller flere som frarådet meg det. Men jeg var ikke tilfreds med hvordan brystene var. Hvor gammel er du? Har du noen som kan hjelpe deg den første perioden? Jeg tror ikke jeg hadde greid det alene, men andre gjør sikkert det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/221317-silikon-r%C3%A5d/#findComment-1649989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
palita Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei Valkyrie! Tok selv silikon for en måned siden, og angrer ikke det hele tatt. Men angrer veldig på en ting og det er at jeg kunne tatt de større. Så ikke vær redd for det. Veldig irriterans å angre på at man ikke tok større ettersom det koster så mye. Jeg mente alltid at jeg skulle ta saltvann, men silikon skal visst være det tryggeste. Det skal mye til for at de nye silikonene skal renne ut i kroppen. I dag så kan man nesten hoppe på disse. Men hvis du er i en bilulykke eller noe slikt så er det selvføgelig viktig med en sjekk. Jeg hadde kun vondtest de to første dagene. Jeg har vel kanskje ikke vært så rolig med kroppen som jeg burde være, men det ser vi. Er man veldig beveglig de første dagenene kan man utvikle hard kapsel. Om man skal legge under eller over brystkjerten kommer litt an på personen sitt bryst. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/221317-silikon-r%C3%A5d/#findComment-1650146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Sikkerhet er jo vanskelig å si så mye om. En del mennesker har blitt syke, men man kan visstnok ikke bevise at grunnen er silikon. Innlegg under muskelen blir visstnok litt mer naturlig ettersom du har et lite lag over innlegget. Faren for hard kapsel er også mindre. Men jeg kjenner at jeg ikke har samme kontakt da jeg trener styrke lenger. Så om jeg hadde vært aktiv i en idrett som krever styrke i brystmusklene, så hadde jeg valgt over. Anatomiske er det samme som dråpeformede. Det skal visstnok se enda mer naturlig ut. Jeg ble anbefalt silikon og ikke saltvann av kirurgen, og valgte derfor det. Husk at implatatene skal skiftes ut med jevne mellomrom. Dette er ikke en engangs-sak. Jeg har også vært uheldig å fått arrene langt nede, så de synes nesten under BH'n. Det er kjedelig. Har tatt et ekstra inngrep for å flytte på dem, men jeg synes ikke de var veldig vellykket:-) Ellers er jeg fornøyd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/221317-silikon-r%C3%A5d/#findComment-1651267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.