Gå til innhold

Til alle: DOL-treff!

Anbefalte innlegg

Tror ikke jeg er så klar for flere treff.

Men uansett ville jeg ikke gått for navnlapper. Det har gått fint uten på tidligere treff, og jeg tror ikke det er noe taktikk å få folk til å løpe rundt med f.eks. ShitDiddelyDo eller Persille på brystkassa hvis lokalet dere velger er et sted hvor det også ferdes vanlige folk.

Hehe, det hadde i hvert fall jeg nekta. :)

Og SÅNN som vi måtte MASE med deg i glassburet for å få deg med på ditt første treff. Makan til seigmann ;o) Og du... du har vel sett at dem har rivi Hunters?

Rullator'n skriker og er klar for smøring, knea knirker og er klare for utbytting. Det er andre tider nå.

Fortsetter under...

Burde vært forbudt å medbringe kamera til slike arrangementer...:-)

Selv har jeg ingen bilder derfra, og det er litt synd....

Forbudt med kamera? Jo.. men den gang vi var unge og smekre var det vel greit ;o) Nei jeg er igrunnen enig med deg, det blir litt skrint med anonymiteten. Forøvrig er jo du en kjekk kar *s* og jeg var ikke så aller verst på bildene jeg heller. Tiden går.

Forbudt med kamera? Jo.. men den gang vi var unge og smekre var det vel greit ;o) Nei jeg er igrunnen enig med deg, det blir litt skrint med anonymiteten. Forøvrig er jo du en kjekk kar *s* og jeg var ikke så aller verst på bildene jeg heller. Tiden går.

Takk skal du ha:-)

Og jeg er sikker på at du har holdt deg godt siden den gang jeg!

Annonse

firebird1365380441

Det burde vært DOL - treff her i Tromsø også.Er mange DOLERE her i Ishavsbyen.Blir dyrt å reise til Oslo for å treffe andre...men det hadde vært kjempegøy....

Kanskje vi her i Tromsø kan få til noe ? F.eks til sommeren?

Noen som kunne tenke seg det?

Gjest Persille

Det burde vært DOL - treff her i Tromsø også.Er mange DOLERE her i Ishavsbyen.Blir dyrt å reise til Oslo for å treffe andre...men det hadde vært kjempegøy....

Lag en egen tråd - vi kunne jo tatt tre samtidig, Tr.heim, Tromsø og Oslo :)

Gjest M.Angelica

God ide!

Lag en egen tråd ang det da! =)

Annonse

Jeg synes ihvertfall hun er pen - sånn i det daglige er det vel det som er viktigst ;-)

Men på siste treff vi var på sang hun - om det ringer noen bjeller *s*

Flisa var ikke på det treffet. Jeg husker i alle fall sangen - kjempetøft gjort! Bridge over troubled water, var det ikke?

• 1 måned senere...
Gjest Persille

Uhu..nå har jeg vært lenge borte igjen og gått glipp av noe.

Så...var det morsomt/kranglete/kjipt/hysterisk/tragisk/romantisk/koselig/hyggelig (stryk det som ikke passer) treff eller?

*nysgjerrig*

:-))

Vi har ikke hatt det :(

Vi har ikke fått rotet oss til det rett og slett, så du har ikke gått glipp av noe :)

Vi har ikke hatt det :(

Vi har ikke fått rotet oss til det rett og slett, så du har ikke gått glipp av noe :)

Kan dere ikke ha det mens jeg er i Oslo da? Kommer inn på kvelden 8. mai og skal på kurs tre dager. Har tenkt meg på West Side Story tirsdagen, etter tips fra Mariaflyfly :-)

Gjest Persille

Kan dere ikke ha det mens jeg er i Oslo da? Kommer inn på kvelden 8. mai og skal på kurs tre dager. Har tenkt meg på West Side Story tirsdagen, etter tips fra Mariaflyfly :-)

Hm, endel av oss bor jo området her...

Det er jo litt kjipt med en hverdag, men kanskje litt greit også?

Du var opptatt tirsdag, så da må det blir mandag da? Antar du reiser igjen onsdag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...