Gå til innhold

Mrxx har bursdag i dag!


Gjest Ulvinnen Lurulf

Anbefalte innlegg

Gjest togli

Takk, takk, må bare bukke dypt, men du må nok legge på en god del år:-)

48 år er da ingen alder :-)

Jeg ble 36 og føler det vel litt rart å være nærmere 40 enn 30... Inni meg er jeg fortsatt ikke en dag eldre enn 29 ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 202
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    66

  • amber sun

    17

  • Gemini

    11

  • Gyda

    11

Mest aktive i denne tråden

48 år er da ingen alder :-)

Jeg ble 36 og føler det vel litt rart å være nærmere 40 enn 30... Inni meg er jeg fortsatt ikke en dag eldre enn 29 ;-)

Var 48, ikke er:-)

Jeg er også 29:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Var 48, ikke er:-)

Jeg er også 29:-)

Okei, du er iallefall ikke 50 ennå ;-)

Godt å høre at det er håp om at jeg skal føle meg som 29 i en god del år til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, du er iallefall ikke 50 ennå ;-)

Godt å høre at det er håp om at jeg skal føle meg som 29 i en god del år til!

Antagelig vil du føle deg som 29 nesten resten av livet. Hvis du ikke plutselig ikke begynner å føle deg gammel. Det er jo de som er 30 og føler og oppfører seg som om de er 60.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Antagelig vil du føle deg som 29 nesten resten av livet. Hvis du ikke plutselig ikke begynner å føle deg gammel. Det er jo de som er 30 og føler og oppfører seg som om de er 60.

Satser på det, ja!

Mormoren min påsto at hun følte seg kjempeung hele livet! Noen ganger ble hun overraska når hun så seg i speilet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det, ja!

Mormoren min påsto at hun følte seg kjempeung hele livet! Noen ganger ble hun overraska når hun så seg i speilet ;-)

Ja ikke sant? Det er det som er innenfor hodeskallen som teller:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Kult! Da får gratulere fra meg. :-)

Da tror nok moren min at jeg har blitt gær'n!

"Skal hilse fra Gyda fra DOL"...

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Jeg er like snill og gjør selvsagt ikke forskjell på dere. Derfor må du hoste opp ett eller annet, som de to andre gjorde:-)

Bra! :) Da må jeg bare lete i bildearktivet mitt og se om jeg finner noe du vil like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! :) Da må jeg bare lete i bildearktivet mitt og se om jeg finner noe du vil like :)

Det er jenta si det, tenker du har mye lekkert i den samlingen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

Det er jenta si det, tenker du har mye lekkert i den samlingen:-)

:) Skal se på det ikveld og finner jeg noe jeg tror du vil like sender jeg deg mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Skal se på det ikveld og finner jeg noe jeg tror du vil like sender jeg deg mail.

Send meg bilder du, jeg sier selvsagt ikke at de er ok, før du har sendt alle, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror nok moren min at jeg har blitt gær'n!

"Skal hilse fra Gyda fra DOL"...

*ler*

*LOL* Jeg synes du skulle gjøre det likevel. Du kan jo "kamuflere" det litt, da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

*LOL* Jeg synes du skulle gjøre det likevel. Du kan jo "kamuflere" det litt, da. ;-)

Ja, spørs om jeg må det...Har du forslag til hva jeg skal si? *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Ja, spørs om jeg må det...Har du forslag til hva jeg skal si? *hehe*

Du kan jo si at :"Ei som jeg har litt kontakt med har samme fødselsdag som deg, og ber meg gratulere deg fra henne."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Du kan jo si at :"Ei som jeg har litt kontakt med har samme fødselsdag som deg, og ber meg gratulere deg fra henne."

Hrrmmf, tror du mora mi gir seg med den forklaringa!? Hun kommer garantert til å lure på om hun har truffet denne venninna og vil vite hvordan jeg ble kjent med henne!

Men, åkkei, jeg skal prøve ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrrmmf, tror du mora mi gir seg med den forklaringa!? Hun kommer garantert til å lure på om hun har truffet denne venninna og vil vite hvordan jeg ble kjent med henne!

Men, åkkei, jeg skal prøve ;-)

Lurulfs forslag var godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...