Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig, resept på østrogen blir raskt foreslått er min erfaring. Jo før vil jeg heller prøve noe innen helsekost, men er jo delte meninger om det også.

Jeg for min del sliter med hete og svettetokter, men bare i perioder. Tisser mye oftere enn før og det synes jeg er veldig slitsomt. Sover dårlig også: hyppige oppvåkninger. Dessuten uro merker jeg.

I tillegg til ovennevnte har jeg fibromyalgi å slite med så kan ikke si at jeg har det så veldig bra for tiden, men får prøve å gjøre det beste ut av det....å leve med disse plagene på beste måte og tenke som så at det kunne vært verre....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221421-overgangsalder/#findComment-1651939
Del på andre sider

Helt enig, resept på østrogen blir raskt foreslått er min erfaring. Jo før vil jeg heller prøve noe innen helsekost, men er jo delte meninger om det også.

Jeg for min del sliter med hete og svettetokter, men bare i perioder. Tisser mye oftere enn før og det synes jeg er veldig slitsomt. Sover dårlig også: hyppige oppvåkninger. Dessuten uro merker jeg.

I tillegg til ovennevnte har jeg fibromyalgi å slite med så kan ikke si at jeg har det så veldig bra for tiden, men får prøve å gjøre det beste ut av det....å leve med disse plagene på beste måte og tenke som så at det kunne vært verre....

Takk for svar. Fikk et råd om å prøve progesteron krem som visstnok skulle være effektivt.

Det skal man bare smøre på armen el.lgn. Jeg vil iallefall ikke ta østrogen. Den beste medisinen er nok godt humør og dette er jo noe vi bare må gå gjennom så da får man bare gjøre det beste av det. Uro merker også jeg, men prøver å finne på ting som jeg liker som håndarbeid,data,foto.Dessuten så holder min datter på 10 år meg i form og aktivitet. Dessuten har vi hund, 2 katter, fugl og akvarium så da blir man ikke arbeidsledig. Men jeg har også funnet ut at det er enormt viktig å sette av tid til bare meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221421-overgangsalder/#findComment-1652020
Del på andre sider

Takk for svar. Fikk et råd om å prøve progesteron krem som visstnok skulle være effektivt.

Det skal man bare smøre på armen el.lgn. Jeg vil iallefall ikke ta østrogen. Den beste medisinen er nok godt humør og dette er jo noe vi bare må gå gjennom så da får man bare gjøre det beste av det. Uro merker også jeg, men prøver å finne på ting som jeg liker som håndarbeid,data,foto.Dessuten så holder min datter på 10 år meg i form og aktivitet. Dessuten har vi hund, 2 katter, fugl og akvarium så da blir man ikke arbeidsledig. Men jeg har også funnet ut at det er enormt viktig å sette av tid til bare meg.

Ja, godt humør er viktig, men kan lett svikte litt i disse tider.....

Enig med deg, viktig å sette av tid til seg selv. Ikke alltid like lett synes jeg, har så mange jeg skal konsentrere meg om og tenke på, kommer liksom langt ut i rekka, meg selv.

Jeg er som deg også interessert i håndarbeid og foto og bruker en god del tid på dette. Har vært veldig flink til trening også, men hatt en noe laber periode nå, det MÅ jeg bare få gjort noe med.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221421-overgangsalder/#findComment-1652072
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...