Gå til innhold

vet at dette stinker, men klarer ikke stoppe...

Anbefalte innlegg

jente nordnorge

Har innledet et forhold til en på jobb :(

Ingen av oss er forelsket i hverandre, men har rotet mange ganger. Har aldri kommet så langt som til sex, men nå føles det som om det er like før. Vi har et sterkt begjær mellom oss, så det er nok et tidsspørsmål før det skjer. Kanskje i løpet av uken.

Han er singel, mens jeg er inne i et forhold på 8. året - og har 2 barn sammen med han jeg bor sammen med.

Min sambo er mye borte i jobbsammenheng - ofte hjemme bare en helg ca hver 14. dag så det kan være en grunn til at jeg har kommet i den situasjoenen jeg er i.

Har sms'et en del med han på jobben og der er det klare hint mot sex fra oss begge.

Ser ikke for meg at det er noe fremtid for meg og han på jobb - vi er for forskjellige +++ men nå er jeg så i tvil på hva jeg skal gjøre.

- ha sex med han og kanskje få fred i kroppen (eller bare behov for mer???)

- kutte ut og håpe at det blir bedre mellom sambo og meg.

Gi meg den pepperen jeg fortjener. Hodet sier at jeg skal satse på familien min, mens kroppen lengter etter han jeg jobber sammen med.

Fortsetter under...

Gjest hallow :o/

Dette kommer det helt sikkert ikke noe godt ut av. Du vet nok selv hva du bør gjøre. Utroskap er ingen løsning selv om man ikke har det bra med samboer. Gjør det slutt med samboer eller sørg for å få forholdet på rett kjøl. La kollegaen være til du har bestemt deg; spesielt hvis dette bare er basert på begjær og sex og det ikke er snakk om et varig forhold.

Annonse

Gjest sexy thing...

Nå velger jeg å være anonym.

Jeg har vært i en slik situasjon selv. Det var mens han som nå er mannen min bare var samboeren min. Han tok videreutdannelse på en annen kant av landet, og forholdet var definitivt ikke på det sterkeste.

Så traff jeg en på jobb som jeg ble veldig tiltrukket av. Det var gjensidig. Han var i tillegg 8 år yngre enn meg...

Vi hadde noen herlige stjålne øyeblikk på jobben før de hele endte med sex.

Det var ikke særlig vellykket, og jeg følte meg som en skikkelig dritt etterpå.

Jeg har ikke fortalt det til noen, og velger å la det forbli en hemmelighet til jeg dør (håper jeg).

Nå har vi flyttet langt fra der vi bodde, og jeg har giftet meg med han som var samboeren min. Forholdet er definitivt bedre.

Jeg har ikke sett "flørten" på maaaange år.

Med mindre du vil ut av forholdet du er i, synes jeg ikke du skal fortsette denne flørten. Litt pga moralen, og litt pga følelsene du vil få i etterkant.

Gjest Bruk fornuft

Gi deg hen og ha heftig sex og se hvor mange kjønnssykdommer du får. Men bli ikke overrasket om mannen din finner det ut og det blir skilsmisse og dårlig samarbeid om barna i mange år. Du må leve med dårlig samvittighet resten av livet.

Spol litt framover, til saken er blitt kjent for både mannen din og kollegene deres og minst én av mennene har bestemt seg for å kutte deg ut.

Det skjer svært ofte i slike situasjoner, selv om ting i utgangspunktet skulle være aldri så hemmelige.

Og så kan du vurdere om det fortsatt virker fristende.

To menn på en gang fører sjeldent noe godt med seg. Her må du ta et valg FØR du velger å ha sex med han eller ikke. Velger du familien kan du ikke velge sex med arb. kollega. Kutter du ut gubben kan du selvsakt ha sex med arb. kollegaen ETTER du har flyttet fra gubben.

Sorry, men i lengden er det det eneste som virker, og som ikke sårer andre.

Bare tenk deg om det var du som stod der og fikk greie på at gubben din var utro ettersom han så deg så sjeldent!!!

Noen får alltid greie på det....

jente nordnorge

Spol litt framover, til saken er blitt kjent for både mannen din og kollegene deres og minst én av mennene har bestemt seg for å kutte deg ut.

Det skjer svært ofte i slike situasjoner, selv om ting i utgangspunktet skulle være aldri så hemmelige.

Og så kan du vurdere om det fortsatt virker fristende.

kan jo ikke si at det virker fristende at kollegaene mine skal vite hva jeg har gjort nei :(

jente nordnorge

To menn på en gang fører sjeldent noe godt med seg. Her må du ta et valg FØR du velger å ha sex med han eller ikke. Velger du familien kan du ikke velge sex med arb. kollega. Kutter du ut gubben kan du selvsakt ha sex med arb. kollegaen ETTER du har flyttet fra gubben.

Sorry, men i lengden er det det eneste som virker, og som ikke sårer andre.

Bare tenk deg om det var du som stod der og fikk greie på at gubben din var utro ettersom han så deg så sjeldent!!!

Noen får alltid greie på det....

Vet jo egentlig at det ikke fører noe godt med seg å være utro, men likevel er det greit at noen ikke "pynter" på saken og forteller hvor stygt det er av meg og bare vurdere det.

Annonse

jente nordnorge

Gi deg hen og ha heftig sex og se hvor mange kjønnssykdommer du får. Men bli ikke overrasket om mannen din finner det ut og det blir skilsmisse og dårlig samarbeid om barna i mange år. Du må leve med dårlig samvittighet resten av livet.

Huff, dette var det nok mye sant i :(:(

jente nordnorge

Nå velger jeg å være anonym.

Jeg har vært i en slik situasjon selv. Det var mens han som nå er mannen min bare var samboeren min. Han tok videreutdannelse på en annen kant av landet, og forholdet var definitivt ikke på det sterkeste.

Så traff jeg en på jobb som jeg ble veldig tiltrukket av. Det var gjensidig. Han var i tillegg 8 år yngre enn meg...

Vi hadde noen herlige stjålne øyeblikk på jobben før de hele endte med sex.

Det var ikke særlig vellykket, og jeg følte meg som en skikkelig dritt etterpå.

Jeg har ikke fortalt det til noen, og velger å la det forbli en hemmelighet til jeg dør (håper jeg).

Nå har vi flyttet langt fra der vi bodde, og jeg har giftet meg med han som var samboeren min. Forholdet er definitivt bedre.

Jeg har ikke sett "flørten" på maaaange år.

Med mindre du vil ut av forholdet du er i, synes jeg ikke du skal fortsette denne flørten. Litt pga moralen, og litt pga følelsene du vil få i etterkant.

ser jo for meg at hvis vi først har hatt sex en gang så blir det lettere å gjøre det flere ganger.

Du har vel egentlig vært heldig siden det bare er du og flørten som vet om det.

jente nordnorge

Tenk på familien din! Ikke vær utro, da gjør du det heller slutt først før du knuller denne andre fyren. Er det verdt det?

Hm, nei det er vel egetlig ikke verdt å knule noen bare for å gjøre det, siden jeg vet at det ikke kan bli noe mer....

Er du utro med kollegaen din, kommer hele jobben til å få vite det. De har slarvet en stund allerede bak ryggen deres, den 'flørten' deres er innlysende nok veldig synlig.

Og da er ikke veien lang til mannen din, venner, familie - og ungene.

Lykke til.

Kutt ut flørten NUH! Sex med denne andre vil antakelig ikke være halvparten så godt som du fantaserer om at det vil bli, og det vil _bare_ føre vondt, vondt, vondt med seg.

Skån de to ungene dine for konsekvenser som kan komme til å ramme dem hardest.

Vet jo egentlig at det ikke fører noe godt med seg å være utro, men likevel er det greit at noen ikke "pynter" på saken og forteller hvor stygt det er av meg og bare vurdere det.

Jeg har vært der jeg også, men i ettertid er jeg glad for at jeg holdt meg i skinnet. Det ble litt flørting via SMS, og alt stoppet der. Så samvittigheten er ren nok:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...