SiPi Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hei ! Jeg en kvinne på 51 år - har i mange år slitt med tunge bryst etter langvarig amming. Trygdeloven krever sitt. Har vel alltid akseptert at slik er det, men problemet som har oppstått det siste året er IKKE til å leve med... Jeg har fått mye soppdannelse under puppene, og kan faktisk ALDRI gå uten BH, selv om natten MÅ jeg sove med BH, ellers så er jeg kjempesår neste morgen. Jeg bruker i tillegg talkum for å prøve å roe dette ned. Det aller værste er lukten - det rett og slett STINKER ! Har nå snakket med en nabo som har hatt akkurat det samme, hun fortalt at hun fikk dekket operasjon og at det ikke kostet henne noe ! Dette syns jeg virket utrolig bra ! Stemmer dette - kan jeg virkelig få en brystreduksjon på dette grunnlag ? Må tilføye at jeg i årevis har slitt med store nakke- og skulderplager i tillegg.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/221489-tunge-bryst-soppdannelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.