Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg en kvinne på 51 år - har i mange år slitt med tunge bryst etter langvarig amming. Trygdeloven krever sitt. Har vel alltid akseptert at slik er det, men problemet som har oppstått det siste året er IKKE til å leve med... Jeg har fått mye soppdannelse under puppene, og kan faktisk ALDRI gå uten BH, selv om natten MÅ jeg sove med BH, ellers så er jeg kjempesår neste morgen. Jeg bruker i tillegg talkum for å prøve å roe dette ned. Det aller værste er lukten - det rett og slett STINKER ! Har nå snakket med en nabo som har hatt akkurat det samme, hun fortalt at hun fikk dekket operasjon og at det ikke kostet henne noe ! Dette syns jeg virket utrolig bra ! Stemmer dette - kan jeg virkelig få en brystreduksjon på dette grunnlag ? Må tilføye at jeg i årevis har slitt med store nakke- og skulderplager i tillegg....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221489-tunge-bryst-soppdannelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...