bareblåbær Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hei, jeg er medisinstudent for tiden på utveksling i utlandet.Før jul fikk jeg symptomer fra urinveiene. Ble behandlet med pivmecillinam, trimetoprim, nitrofurantoin og ciprofloxacin av div legevaktsleger og fastlegen. Uten noe effekt. Fortsatt pollaksisuri og dysuri.Urin ble dyrket med negativt resultat. Etter nyttår ble det tatt en klamydiatest da jeg også hadde underlivs plager. Til nå har jeg blitt behandlet med 3 x monodose Azitromax, 2 10 dagers kurer med tetrasykliner, flagyl i ti dager, og doksycyklin i 7 dager. Det har ikke hatt noen effekt på uretritten, og jeg er svært fortvilet. Føles som å tisse kniver og slik har det vært i 3 mnd snart. Orker ikke mer snart. Er livredd for at det kan være resistente mikrober evnt noe malignt. Vurderer å reise hjem for å bli utredet.Har de siste dagene fått feber også. Hva kan det være.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/221542-uretritt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…