Gjest Vil ha større,men ikke STORE Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Er det vanlig i norge at man kan få dette lagt inn fra armhulene? Vil ikke ha arr under brystene. Er dette valgfritt? Evt. dyrere? 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Jeg har.. De fleste tar snitt under brystet og ikke via armhulen, men jeg vet ikke om det er noen særlig forskjell i pris. Jeg hadde B-Cup, la inn 370 i ene og 420 i andre. Har nå D-Cup, og er fornøyd med det. Pepe!! 0 Siter
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Det finnes et eget forum for plastikk-kirurgi. Der står det en del om dette temaet. Jeg fikk ikke dette spørsmålet da jeg la inn silikon i fjor. Og arret er for langt nede, så det synes nesten under BH'n. Ellers er jeg veldig fornøyd:-) 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nye pupper - here I come skrev (På 7.3.2006 den 10.24): Det finnes et eget forum for plastikk-kirurgi. Der står det en del om dette temaet. Jeg fikk ikke dette spørsmålet da jeg la inn silikon i fjor. Og arret er for langt nede, så det synes nesten under BH'n. Ellers er jeg veldig fornøyd:-) Mine arr syns nesten ikke. Det er tre år siden snart. Pepan skal fyres! 0 Siter
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Tristann skrev (På 7.3.2006 den 10.44): Mine arr syns nesten ikke. Det er tre år siden snart. Pepan skal fyres! Jeg la inn silikon for ett år siden. Prøvde å korrigere arrene (som var langt nede + ganske stygge) noen dager før jul. De nye arrene er også veldig stygge synes jeg. 0 Siter
Gjest Tristann Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Nye pupper - here I come skrev (På 7.3.2006 den 11.14): Jeg la inn silikon for ett år siden. Prøvde å korrigere arrene (som var langt nede + ganske stygge) noen dager før jul. De nye arrene er også veldig stygge synes jeg. Hm.. Hvor gjorde du det da? Pepe er best!! 0 Siter
Gjest Nye pupper - here I come Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Tristann skrev (På 7.3.2006 den 11.18): Hm.. Hvor gjorde du det da? Pepe er best!! På Volvat i Fredrikstad. 0 Siter
Gjest Megalight Skrevet 7. mars 2006 Skrevet 7. mars 2006 Hvis du vil ha snittet via armhulen så må du legge inn saltvann- denne metoden brukes vistnokk ikke på silikon. Jeg la inn 240ml i november- hadde jeg visst hvordan de ble hadde jeg absolutt ikke gjort det, jeg hadde venta til jeg hadde fått de barna jeg vil ha i mitt liv. Jeg har nok vært uheldig, for følelsen er ikke tilbake enda- inoen av brystene. Ikke er det "store nok" så knapt forskjell, kunne bruke de gammle BH-ene. Jeg fikk ikke plass til mer pga for lite hud- synes det er irriterendes å tenke på at 27 000 kr omtrent rett i dass- skulle ha venta et par år til. Før jeg opererte meg hadde jeg hvertfall et helt annet syn på silikon enn nå. to baller som stikker utav kroppen min når jeg ligger...Ikke pent, og jeg var sikker på at resultatet skulle bli "drømmepupper". Hørt mye fint om dem da, men det er ikke noe gøy å faen meg ikke kjenne en dritt når noen tar på dem... Men det var min erfaring! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.