Gå til innhold

Synes de ble litt store...

Anbefalte innlegg

Gjest Fornøyd eller...?

Fikk lagt inn silikon for en uke siden - og tok steget fra å være helt flat til å faktisk få pupper!!! Jeg fikk lagt inn 290 ml. Jeg er litt usikker på om jeg egentlig er så fornøyd - synes jeg har fått puppene "under haken". Det er vel kanskje en vanesak? Kan noen svare meg på om de vil "synke" litt og se mer naturlig ut etterhvert? Jeg har lagt over muskelen.

Kjempetakknemlig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221602-synes-de-ble-litt-store/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Tok silikon for en måned siden, og jeg angrer for at de ikke ble større jeg da. Jeg fikk lagt inn 280, og angrer på at jeg ikke tok større. Men i de fleste tilfeller så er det slik at de fleste tenker at de kunne tatt større. Du må nok bare venne deg til det. Er en vanesak. Åssen størrelse har du nå?

Gjest Fornøyd eller...?

Hei!

Tok silikon for en måned siden, og jeg angrer for at de ikke ble større jeg da. Jeg fikk lagt inn 280, og angrer på at jeg ikke tok større. Men i de fleste tilfeller så er det slik at de fleste tenker at de kunne tatt større. Du må nok bare venne deg til det. Er en vanesak. Åssen størrelse har du nå?

Jeg har nå str 75 C. Det er jo det samme jeg hadde da jeg ammet barna mine, og da var jeg fornøyd med størrelsen. Dessuten er samboeren veldig fornøyd...:-) Jeg er ganske tynn i overkroppen, så det er vel derfor detvirker så voldsomt nå... - blir forhåpentligvis mer fornøyd etterhvert:-)

Jeg har nå str 75 C. Det er jo det samme jeg hadde da jeg ammet barna mine, og da var jeg fornøyd med størrelsen. Dessuten er samboeren veldig fornøyd...:-) Jeg er ganske tynn i overkroppen, så det er vel derfor detvirker så voldsomt nå... - blir forhåpentligvis mer fornøyd etterhvert:-)

Hei igjen!

75 C er det jeg også har nå, men føler fortsatt de er små.Men blir vel som slanking på en måte, ser ikke at de er store nok =)

Gjest Nye pupper - here I come

Det tok flere mnd. til jeg ble fornøyd. Jeg fikk lagt inn 325. Det var mer enn vi hadde avtalt på forhånd...

Du kan ikke bare se på ml. Noen velger å legge inn for lite, noe som kan resultere i at innleggene faktisk er for små og som da sitter som to kuler på hver sin side av brystkassa. Ikke fint.

Mine sank mye, og fikk en bedre form og ble mye mykere de første ukene. Etter en uke synes jeg det var helt fryktelig.

Så ta livet litt med ro. Dette er en veldig vanlig følelse å ha slik rett etter inngrepet:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...