Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 23 år, som har plager med store bryster. Jeg har alltid hatt psykiske plager, men de siste årene har de fysiske komt, med vonde skuldrer, vond rygg, hodepine, og bh-stropp som borer seg ned i skulderen. Bruker størrelse 70E/75E.

I april i fjor turde jeg ENDELIG å ta kontakt med fastlegen angående problemet. Hun var veldig forståelsesfull, og sendte meg videre til time hos plastisk kirurg på sykehuset. Jeg fikk konsultasjonstime i juni. Også denne legen va VELDIG forståelsesfull, og sa jeg skulle får operasjon hvis jeg vil, men anbefalte meg å vente til etter at jeg hadde fått barn, fordi d var sjanse for at de ville bli like store igjen da. Jeg fikk jo vite om andre eventuelle bivirkninger, men disse var jeg klar over. jeg ble jo selvfølgelig litt usikker, og klarte ikke svare om jeg ville gjøre d eller ei, så jeg skulle få en time på nyåret uten at ventetiden ble utsatt.

Så nå har jeg gått og ventet på ny konsultasjonstime, og har blitt mer og mer sikker på at jeg vil gjennomføre det. Men klarer likevel ikke å fjerne stemmen til legen som sa at de vil bli like store etter graviditet.

For 4 dager siden kom brevet som jeg trodde var konsultasjonstime....men det var innkallelse til operasjon, om 4 uker. Det var helt uventet, jeg hadde ikke ventet det brevet før om enda ett år. Så nå sitter jeg her med blandede følelser. Kjempeglad, men overrasket. Jeg har veldig mange spørsmål, men vet ikke hvor jeg skal bjynne, så jeg setter kjempestor pris på svar i alle slags varianter!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221677-brystreduksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...