Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Må bare spørre deg om noe angående denne operasjonen min (i skjeden):

De skal altså finne de to delene av en muskel i bakre skjedevegg som ble revet over i fødselen for syv år siden og sy dem sammen. Før de gjør det, skal de løsne slimhinnen, slik at den er intakt.

MEN: jeg har begynt å tnke mye på denne operasjonen i forhold til samleie. Er så redd for at det blir arrvev og lite nerver som funker skikkelig der bakerst i skjeden.... Det er nemlig der jeg er mest følsom!

Skal egentlig ikke ha flere samtaler med gynekologen nå før i mai, når jeg skal opereres. Kan jeg ringe og spørre om dette? Det hadde jo være vanvittig kjedelig om den delen av mitt sex-liv hadde blitt ødelagt (siden den utgjør så stor del, mener jeg...)

Hva tror du om det? Føler du er DOL's ekspert på både gynekologiske operajsoner og sex forøvrig :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221687-lillemus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prust

Jeg kan bare snakke for meg selv - en omfattende skjedeplastikk førte i alle fall _ikke_ til at min skjede ble mindre følsom!!! Snarere tvertom!

Det er overhode ikke pinlig å ringe kirurgen og spørre om dette! :o)

Takk for svaret ditt. Er innkalt til operasjon i mai, og tenker MYE på det.

Skal vurdere om jeg skal ringe gynekologen og høre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221687-lillemus/#findComment-1664765
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...