Gå til innhold

Ettervirkninger av efexor

Anbefalte innlegg

Har brukt Cipralex i 10 mnd (15 mg) og så efexor i 2 mnd (150) mg, før lege og meg selv ble enige om å trappe ned / slutte med medisninen for å se om den har hatt noen effekt. Trappet ned efexor over en 5 ukers periode, som var helt forferdelig (særlig svimmelheten). Nå har den værste svimmelheten gitt seg, men føler meg helt ute av balanse (forferdelig aggresjon, humørsvingninger etc). Er dette vanlig, og når kan jeg forvente at hodet og kroppen stabiliserer seg helt? Blir veldig usikker på om det jeg opplever er et resultat av medisinen? Føler meg mye verre nå enn før jeg begynte på noen medisin. Har alltid vært frisk og oppegående, men fikk medisinen ifm utmattelsessyndrom som jeg har hatt i to år. Ville sette veldig pris på svar. mvh utmattet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221724-ettervirkninger-av-efexor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...