Gjest Mookli Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hva kan det være? Når jeg vasker trusene til min stedatter på 15 år, så ser jeg at fargen i skrittet på trusene forsvinner. Nesten samtlige truser er misfarget. Ser nesten ut som det er brukt klor, og misfargingen begrenser seg til området hvor det har vært utflod. Jeg har selv jenter i samme alder og ingen av deres eller mine truser mister farge. Selv har jeg store plager med soppinfeksjoner, men trusene blir ikke slik likevel. Det er vanskelig for meg å gå inn på dette temaet i forhold til jenta, og jeg har prøvd å få min samboer til å spørre jentas mor om hun har observert det samme, og om hun i tilfelle kan spørre jenta om hun har noen plager. Men han har enda ikke gjort det. Jeg syns det dumt om hun har en lidelse som plager henne og det kan gjøres noe med, så derfor lurer jeg på om noen har vært ute for noe lignende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/221736-sterk-utflod/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.