Gå til innhold

Hjelp meg, kjærsten min har ikke hatt mensen på 2 og en halv mnd.

Anbefalte innlegg

Gjest Anders

Hjelp meg.

Jeg er en gutt på 15, kjærsten min er 13 og vi har hatt sex et par ganger, jeg har passet på å ta ut penis i god tid før det har gått for meg.

Kjærsten min fikk mensen for ca 1 år siden, å sier selv at ho har vært ustabil på det der, at det har uteblitt i 2-3 mnd og kommet 3 ganger på en mnd. Men jeg er nervøs.

Kan det være noe med kostholdet eller kan det være at mensen ikke har kommet orntlig enda, eller det aller værste...kan hun være gravid??

VÆRSÅSNILL!! Svar meg på dette. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, å er ho gravid så kommer jeg til å drepe meg sjøl, morra hennes hater meg, ho liker ikke at kjærsten min er samme meg, hva skjer hvis ho er gravid da? Foreldre må jo være med på aborten?

VÆRSÅSNILL!! SVAR!!

Fortsetter under...

Gjest graviditetstest

Dere kan kjøpe graviditetstest på apoteket, for å sjekke om hun er gravid.

Hvis hun er gravid, må dere gå til legen med en gang (man kan ikke ta abort hvis det går for lang tid, dessuten må hun ha oppfølging uansett).

Hun bør ikke ha sex når hun bare er 13 år. Men uansett må du alltid bruke kondom under hele samleiet npr du har samleie med noen. Det kommer sædceller ut av penis under hele samleiet, selv om de fleste kommer når det går for deg.

Gå på apoteket i dag, og kjøp en graviditetstest. Og gå til legen med en gang hvis hun er gravid.

Her får du mange tips:

http://www.aan.no/

Hun må ta en graviditetstest i dag!

Gå på apoteket, og kjøp en graviditetstest, og masse kondomer! Bruk alltid kondom under hele samleiet, alltid!

Abort må tas før man er 12 uker på vei, hvis det er 10 uker siden hun hadde mensen, haster det!

Ring og snakk med aan, en venninne av meg gjorde det når hun var gravid, hun tok abort, men fikk mye hjelp av aan!

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til Anders

Hos yngre kvinner er menstruasjonen ofte uregelmessig de første årene. Høyst trolig er dette årsaken. Du skal imidlertid være klar over at selv om du tar ut penis før orgasme, vil det som regel komme en "liten posjon" før dette som også kan inneholde sædceller- vær forsiktig!

For sikkerhetsskyld synes jeg kjæresten din bør få tatt en graviditetstest. Foreldrene må innvolveres i bildet dersom det skulle vise seg at hun er gravid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...