Knøttet Skrevet 9. juli 2000 Skrevet 9. juli 2000 Nå reiser jeg snart på ferie, så jeg vil ønske dere alle sammen en god sommer!!! jeg kommer tilbake om 5-6 uker.Ta vare på dere selv!! Klem 0 Siter
Anki Skrevet 9. juli 2000 Skrevet 9. juli 2000 Ønsker deg og alle dere andre en riktig god sommer :-) Til dere som skal på ferie, kos dere masse :-) *Mange store gode sommerklemmer* fra 0 Siter
ScarTissue Skrevet 9. juli 2000 Skrevet 9. juli 2000 Knøttet!! Du får nok en herlig ferie! Du må kose deg skikkelig! Tenker på deg, og kommer til å savne deg..men, så fort som tiden går kommer du nok plutselig tilbake.. *mange varme ferieklemmer* 0 Siter
Satan Skrevet 9. juli 2000 Skrevet 9. juli 2000 Ønsker deg en riktig god sommer, og håper du får en hyggelig tid uten bekymringer av noe slag ) Tastes/snakkes sikkert snart ) *Klem* 0 Siter
DIXI Skrevet 9. juli 2000 Skrevet 9. juli 2000 Ønsker deg og alle dere andre en riktig god sommer :-) Til dere som skal på ferie, kos dere masse :-) *Mange store gode sommerklemmer* fra Håper du får en kjempefin ferie, Knøttet! Koz deg, slapp av og sørg for å lade batteriene før høsten og skolen begynner!! Varm klem fra Grete :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.