Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg tar 1 Aprovel og 1 Levaxin hver morgen. I tillegg tar jeg 2 Omega 3, 2 Blåbærekstrakt, 1 B-kompleks, 1 Cardie E og 1 Dida urtetabeltt(kanel) for magen.Min sønn på 27 har fått en type Bechtrew og tar 2 Salozopyrin En morgen og kveld, og 1 Voltaren 100 mg stikkpille hver kveld. I tillegg gir jeg ham om morgenen før han spiser 1 Bio-Dophilus, så får han 1 Neolic hvitløk, 1 Zinaxin Repaire ingefær, 1 Spectro Multivitamin og 1 Omega 3-6-9.Om kvelden får han 1 Balansert Mega B-stress og 1 Omega 3-6-9.Blir dette for mye av det gode?

Hilsen Germo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222025-medisiner-og-kosttilskudd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aina E

var det hele svaret? Og hva kan man da ta i stedet?

Hilsen Germo

Bio Basics fra Life Plus er det mest komplette jeg vet om. Du kan lese innholdet her:

http://www.lifeplusvitamins.com/biobasicsind.htm

Antioksidanter, flavonoider, vitaminer, mineraler, probiotika og alt i ett. Bortsett fra omega 3 så vidt jeg vet.

Beklager at det var litt lite utfyllende, men jeg får så øra flagrer noen ganger når jeg prater om "alternative" greier her inne. Dessuten var jeg litt redd det skulle sees på som "reklame".

Bio Basics fra Life Plus er det mest komplette jeg vet om. Du kan lese innholdet her:

http://www.lifeplusvitamins.com/biobasicsind.htm

Antioksidanter, flavonoider, vitaminer, mineraler, probiotika og alt i ett. Bortsett fra omega 3 så vidt jeg vet.

Beklager at det var litt lite utfyllende, men jeg får så øra flagrer noen ganger når jeg prater om "alternative" greier her inne. Dessuten var jeg litt redd det skulle sees på som "reklame".

Får man kjøpt dette produktet i helsekostforretninger i Norge?

Hilsen germo

Annonse

Gjest Mattilsynet

Nei desverre. Det blir nok litt kraftig kost for norske myndigheter. Men man får kjøpt det ferdig fortollet til eget bruk av en jeg kjenner. Ikke noe snusk, altså.

Tja, jeg vil kalle dette snusk, jeg da... Hvis han selger det videre, må han søke myndighetene om godkjenning. Og dersom produktet ikke er i henhold til norsk lovgivning, så er slik virksomhet forbudt!

Gjest Aina E

Tja, jeg vil kalle dette snusk, jeg da... Hvis han selger det videre, må han søke myndighetene om godkjenning. Og dersom produktet ikke er i henhold til norsk lovgivning, så er slik virksomhet forbudt!

Jeg vet ikke hvordan det fungerer, men han hevder at det er lovlig virksomhet og alt er fortollet og klarert.

Så siden massevis av terapeuter bruker produktene i behandlingssammenheng, regner jeg med at dette er greit.

Hvis ikke, foreslår jeg at du følger det opp, for sånt har ikke jeg kompetanse til. Jeg vet bare hva som er bra og ikke bra produkter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...