Gå til innhold

Snart Mamma (forumet)


cecily

Anbefalte innlegg

Jeg har registrert meg, men har ikke skrevet noe. Blitt litt svett av stilen, og alle 'å så fint' og 'å så dumt'-innleggene...

Men jeg snoker en del, det er så dødt her inne, og så er det noe med en gjeng som har kommet like langt som en selv, som carma påpekte.

Du var forøvrig ikke særlig vanskelig å kjenne igjen, med det nicket :P

Hehe, du, jeg har nok ikke termin 1.november om du trodde det. Du kan aldri i verden gjette nicket mitt uten å vite litt mer om meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, du, jeg har nok ikke termin 1.november om du trodde det. Du kan aldri i verden gjette nicket mitt uten å vite litt mer om meg.

Husker du den tråden der du ferska planene mine?

Men jeg skal selvfølgelig innrømme at det er en mulighet for at jeg tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du den tråden der du ferska planene mine?

Men jeg skal selvfølgelig innrømme at det er en mulighet for at jeg tar feil...

Ja..... skrev jeg noe der som du husker.... hm?

Nå ble jeg så utrolig nysgjerrig her. Send meg en pm der inne da, til den du tror jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..... skrev jeg noe der som du husker.... hm?

Nå ble jeg så utrolig nysgjerrig her. Send meg en pm der inne da, til den du tror jeg er.

Du kan heller sende meg en mail på [email protected] så skal jeg si hvem jeg tror du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. You don't say!

Jeg henger en del der, jeg, men jeg er langt i fra den verste. Synes det er greit med tickere, for da ser man lett hvor langt hver enkelt er kommet - her inne må jeg memorere det - evt. spør igjen og igjen og igjen.

Og ja - det er alt for dødt på DOL Graviditet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. You don't say!

Jeg henger en del der, jeg, men jeg er langt i fra den verste. Synes det er greit med tickere, for da ser man lett hvor langt hver enkelt er kommet - her inne må jeg memorere det - evt. spør igjen og igjen og igjen.

Og ja - det er alt for dødt på DOL Graviditet!

Da må vi gjøre noe med akkurat det! Dol må bestå.

c",)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...