Gå til innhold

nesten fri for migrene :)

Anbefalte innlegg

ok-kjerring

Vil bare få sagt hva som hjelper meg i min hverdag.

Jeg har i mange år gått å vært plaget med migrene. Det å reise på bytur en dag det var å be om migrene. Jeg har gått på en masse tabletter men en blir jo så sløva av dei. Har tre fantastiske unger på 12-7 og 3 år som hjelper meg når jeg har det som verst. For et halvt år siden var jeg skikkelig plaga. Anfall mellom 3 og 4 ganger i uka. Til slutt prøvde jeg akupunktur. Jeg hater nåler og jeg grudde meg til hver eneste gang. Ikkje for at det var så vondt men fordi det var nåler. Jeg gikk en gang i uka i 12 uker. Etter jul har jeg ikkje vært der. Og jeg kan med handa på hjerte si at jeg har ikkje hatt migrene anfall som har vært så gale at jeg måtta ha tatt migrene-tabletter. En paralgin forte eller to +noen panodiler er det eneste jeg har tatt. Det er stor forskjell altså. Men jeg har hørt at noen hjelper det og andre hjelper det ikkje i det heile tatt. Men det hjalp meg. Og jeg vil si det er verdt ett forsøk for dere som sliter og ikkje veit heilt hva dere skal gjøre. Håper det gir en liten tankevekker ihverfall. Ps. Kan vel få hodepine av å lese dette her også. Det vart litt vel langt..:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222134-nesten-fri-for-migrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Migrene_jenta

Skulle ønnske det var meg jeg..... Jeg har også prøvd akupunktur og fikk en skikkelig opptur med mindre og sjeldnere anfall.

Men det var bare for en liten stund, så var det på han igjen.. Gikk til akupunktur to ganger i uken i 1 og et halvt år, men måtte nok bare innse at det eneste som hadde noen varig virkning var lommeboken min

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...