Nellie Skrevet 15. mars 2001 Skrevet 15. mars 2001 Hei Webbis Jeg har forsøkt å svare på et par innlegg, men når jeg trykker reply, så får jeg ingen ting opp i tittelfeltet. Så forsøker jeg å skrive ny tittel selv, og det funker på forhåndsvisninga, men når jeg så trykker send, så kommer bare følgende melding opp: An Error Has Occurred Internal error; malformed ReplyFor value MVH 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 16. mars 2001 Skrevet 16. mars 2001 Hmm, dette skjønner jeg ikke helt. Er dette et vedvarende problem etter å ha startet maskinen din på nytt ? 0 Siter
Nellie Skrevet 16. mars 2001 Forfatter Skrevet 16. mars 2001 Hmm, dette skjønner jeg ikke helt. Er dette et vedvarende problem etter å ha startet maskinen din på nytt ? Hei Webbis Jeg fant ut av det selv, jeg forsøkte å svare på innlegg som du holdt på å slette, og dermed fikk jeg denne feilen. MVH 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.