Gå til innhold

Forskjellige plager

Anbefalte innlegg

down1365380962

Hei!

For ca tre uker siden gikk jeg til legen med diverse underlivsplager. Bl.a. svie og kløe.

Uten å ta neon annen sjekk enn urinprøve fikk jeg beskjed om at hun trodde det var urinveisnfeksjon.

Jeg fikk piller og begynte på dem. Plagene sluttet ikke, så jeg gikk til en helsestasjon og der fikk jeg beskjed om at jeg hadde både herpes og baktriell vaginose(?). Etter at jeg var ferdig med medisinene for dette, følte jeg meg fin og hadde samleie igjen. Men etter det sved det når jeg tisset, og av og til er det blod i utfloden og jeg har magesmerter ofte. Dessuten har jeg en kul på hver side av vulva som er hovne og gjør vondt som om det var blåmerker.

Jeg fikk også mensen når jeg var på helsestasjonen, den dagen jeg skulle ha den. Men etterpå bare stoppet det og det gikk flere dager før den kom skikkelig.

Jeg er skikkelig trøtt og har humørsvingninger som er helt forferdelige.

Har du noen ide om hva dette kan være, for jeg føler meg ikke normal i det hele tatt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222231-forskjellige-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...