Annathon Skrevet 12. mars 2006 Del Skrevet 12. mars 2006 Undertegnede fikk diagnosen lavt stoffskifte i 1999. I løpet av disse årene har min intolleranse overfor medikamenter bare økt. Dette er et stort problem for meg og også for leger som skal hjelpe meg i en sykdomssituasjon. Går på en dose med 50 mikrogram Levaxin - og har gått på samme dosering siden diagnose ble satt.Når T3 og T4 blir sjekket i blodprøver, ligger de innenfor normalverdiene. Men, bildet er kanskje mer komplisert enn som så? Ønsker primært å vite om det kan skyldes ubalanse i stoffskiftet mitt som påvirker min intolleranse overfor medikamenter. Hvilken fremgangsmåte skal jeg benytte for å få adekvat hjelp? På forhånd, takk for svar fra en dame i sin beste alder. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222306-intolleranse-overfor-medikamenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.