Gå til innhold

Intolleranse overfor medikamenter

Anbefalte innlegg

Undertegnede fikk diagnosen lavt stoffskifte for syv år siden. Har hele tiden gått på samme dose Levaxin (Tidligere Thyroxin), nemlig 50 mikrogram. I samme periode har min intolleranse overfor medikamenter bare økt. Kan det være en sammenheng mellom dose Levaxin (for mye/for lite) og min intolleranse for medikamenter? Når verdiene av T3 og T4 blir målt, ligger de innenfor det som regnes normalverdier, men bildet er kanskje mer innviklet? Er nå desperat etter å få hjelp, for dette har etter hvert blitt et stort problem for meg og også de leger som skal hjelpe i en sykdomssituasjon.

På forhånd, takk for hjelpen!

Hilsen en dame i sin beste alder.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222308-intolleranse-overfor-medikamenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med intoleranse ovenfor medikamenter? Hvilke medikamenter, og hvordan manifisterer dette seg?

Med vennlig hilsen

Det gjelder forskjellige medikamenter. Jeg kan få reaksjoner i form av hudutslett, brannkopper, helvetesild, astmatiske reaksjoner etc.etc. Listen er lang...

Det gjelder forskjellige medikamenter. Jeg kan få reaksjoner i form av hudutslett, brannkopper, helvetesild, astmatiske reaksjoner etc.etc. Listen er lang...

Du får neppe en generell reaksjon på "medikamenter" pga lavt stoffskifte, eller lignende. "Medikamenter" er alt for variert til det.

Du må skrive ned nøyaktig hva som skjer når, og prøve (med åpent sinn) å se om det finnes en sammenheng.

Videre, du vet jo ikke om intoleransen ville skjedd uansett.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...