Gå til innhold

Flere av nevnte men ubesvarte problemer.

Anbefalte innlegg

Hei jeg er 18 år gammel og kjenner meg igjen i flere av tilfellene her, liker ikke helt tanken på at noen annen enn kjæresten min skal undersøke meg så jeg prøver her først:

Hvordan ser jeg forskjellen på talk-kjertler og vorter. forekommer talkkjertler og andre steder på penis enn rett bak hodet i overgangen?

Slitt streng har jeg og,(*slitasje*) burde jeg få den fjernet eller unngå seksuell kontakt en stund? kommer den til å gro?

i det siste har jeg oppdaget sår/rifter etter sex. huden her har og tørket og jeg tror jeg begynner å få trang forhud! da den "snurper" seg sammen, fuktighetskrem hjelper ikke.

oppsøke lege?

mvh radisson

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22233-flere-av-nevnte-men-ubesvarte-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Små hvite nupper langs kanten av penishodet er ikke noen sykdom, men helt normalt.

Har du stadig smerter og sår på strengen under penishodet, bør du snakke med lege for kanskje å få en operasjon for å unngå disse plagene.

Små rifter og sår fører ofte til at huden blir trangere. Det kan ofte være en infeksjon som årsak til dette.

Jeg synes du skal snakke med en lege om dette som plager deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...