Gå til innhold

Amber sun, M.Angelica, Gyda og togli

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg merker meg at jeg ikke var med på denne mailinglista.

*notere*

Hmmm, skjønner at det var en tabbe å tipse de som fikk mailen.

Men det er ikke noe revolusjonerende jeg skrøyt om, så jeg ville ikke "spamme ned" alle jeg har kontakt med på dol, bare de som jeg oftest chatter med.

Skal tro hvem som blir de neste som føler seg forurettet? DarkPink og Alana kanskje? I så fall ser dere at dere er i godt selskap...

Hmmm, skjønner at det var en tabbe å tipse de som fikk mailen.

Men det er ikke noe revolusjonerende jeg skrøyt om, så jeg ville ikke "spamme ned" alle jeg har kontakt med på dol, bare de som jeg oftest chatter med.

Skal tro hvem som blir de neste som føler seg forurettet? DarkPink og Alana kanskje? I så fall ser dere at dere er i godt selskap...

Jeg syns bare det var så morsomt å plage deg litt ;-) Det går absolutt helt fint.

Jeg har også lært at det slett ikke er lurt å hinte til noe som helst her inne, for da skal alle andre også vite.

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg syns bare det var så morsomt å plage deg litt ;-) Det går absolutt helt fint.

Jeg har også lært at det slett ikke er lurt å hinte til noe som helst her inne, for da skal alle andre også vite.

"Jeg syns bare det var så morsomt å plage deg litt ;-)"

Det klarte du. Jeg satt og lurte på om jeg burde ha dårlig samvittighet eller ikke.

Nå slutter jeg å lure, men dropper hele samvittigheta. Plagsomme greier det der ;-)

"Jeg syns bare det var så morsomt å plage deg litt ;-)"

Det klarte du. Jeg satt og lurte på om jeg burde ha dårlig samvittighet eller ikke.

Nå slutter jeg å lure, men dropper hele samvittigheta. Plagsomme greier det der ;-)

*fnise og godte seg*

c",)

Dropp den vonde samvittigheten du. Det er alltid noen som ikke ble inkludert som absolutt skal vite alt mulig uansett, men vi bestemmer selv vi - gjør vi ikke?

Du var forresten veldig flink! Kom på rett sted ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

*fnise og godte seg*

c",)

Dropp den vonde samvittigheten du. Det er alltid noen som ikke ble inkludert som absolutt skal vite alt mulig uansett, men vi bestemmer selv vi - gjør vi ikke?

Du var forresten veldig flink! Kom på rett sted ;-)

"Du var forresten veldig flink! Kom på rett sted ;-)"

Så bra! Da kan jeg våge å gjøre et nytt forsøk en annen gang :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...