Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 15 år siden fikk hele årskullet mitt en vaksine som enten bestod av saltvann eller ekte vaksine. Dette som et eksperiment. På et program, Impuls, sa de at mange av mitt årskull er blitt plaget av forskjellige sykdommer, deriblandt ME. Jeg har hatt muskelsmerter, tretthetsproblemer, tiltaksløs, deprimert m.m.. og dette har kommet gradvis. Av og til muskelskjelvinger, men ikke i stor grad.

Bør jeg søke kontakt med min fastlege for å kartlegge problematikken? Jeg tror at jeg har ME. Det skal ikke mye til før jeg er helt utmattet. Alt blir liksom som et ork.

Viss jeg har ME.. Da kan jeg vel søke erstatning?

• 7 måneder senere...
Gjest nummer1
Skrevet

hei jeg var m på samme forsøk og lette litt på nettet ang dette. for jeg har samma probl som deg.. jeg sendte en mail og spurte men jeg hadde fått placebo (juks)..men alle som var m fikk tilbud om reell vaksine ii 1991, men jeg hadde ikke fått dette. tror jeg fant denne adr på puls sine sider er ikke lenge siden dette altså. jeg fikk svar dagen etter. jeg har en venninne som har me og er helt invalid og som også var m på prosjektet men hun hadde også fått juks. tror d er bare ett el to tilfeller i landet som har fått erstatning jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...