Gå til innhold

Betennelse??

Anbefalte innlegg

Gjest Mann27

For ca. 6 mnd. siden opplevde jeg jeg ikke klarte å trekke forhuden tilbake. Den satt klistret/limt fast til hodet og det var svært vanskelig/ vondt å trekke tilbake. Jeg oppsøkte lege som i samråd med urolog mente det var en betennelse, og ga meg en betennelsesdempende salve. Etter ca. 1 mnd. med daglig vasking og bruk av salve bedret det seg noe, men ikke tilfredsstillende. Jeg ble derfor henvist til urolog. Urologen mente jeg hadde trang forhud, og opererte meg slik at dette skulle bli bedre. Problemet mitt er at jeg fortsatt opplever at forhuden er klistret til hodet, tross operasjon og grundig daglig vask. Jeg legger til at jeg i hvert fall de 10 siste årene ikke har noen problemer med å trekke forhuden tilbake og derfor har vanskelig for å forstå grunnen til opersjonen. Skyldes klistringen betennelse eller kan det være noe annet? Ingenting ser unormalt ut, men det er vondt og frustrende. Ser ikke på omskjæring som noe alternativ. Når jeg dusjer/ bader er det lettere å trekke tilbake, pga. at det løsner litt lettere. Gode råd mottas med stor takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22258-betennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...