Gå til innhold

Beslutningsvegring eller rett og slett feighet?


kie

Anbefalte innlegg

Nå er det en stund siden småprat stengte, og dol-ledelsen har etter hva jeg har forstått vært i tenkeboksen en veldig lang stund.

Enten så må dol-ledelsen være hardt rammet av beslutningsvegring, eller så har de kanskje bestemt seg for lengst men er for feige til å informere oss om et evt. negativt resultat.

Dersom det siste er tilfelle, synes jeg det er å holde oss brukerne for narr. Det er dessuten ganske uhøflig å ikke ta seg bryet med å informere oss. *grr*

Hva tror dere?

Er det beslutningsvegring eller feighet (tør ikke informere om evt. permanent stenging) som står bak her?

For dere som har beslutningsmyndighet på jobben: Hva ville skjedd om dere somlet så lenge med avgjørelsene dere må ta i jobben deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er dette som kalles strutsealgoritmen. De ignorerer det lenge, og håper at dere skal slutte å spørre.

Jeg tror nok det snør oppover den dagen småprat åpner igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, redaktør

Det er dette som kalles strutsealgoritmen. De ignorerer det lenge, og håper at dere skal slutte å spørre.

Jeg tror nok det snør oppover den dagen småprat åpner igjen.

Hei Alpt !

Du trenger nok ikke å vente på at det skal snø oppover. Småprat vil nok være i aktivitet før det....

Det er imidlertid vanskelig å gi et "endelig" svar vedrørende Småprat sin framtid da Internett og Doktor Online er i stadig utvikling. Jeg håper vi kan gjenoppta Småprat, men det må skje i en annen form enn i dag. Utfordringen er å finne ut hvordan det kan gjøres slik at de positive sidene ved Småprat blir ivaretatt uten de negative.

I stedet for å si at den ikke vil bli åpnet, velger jeg å være avventende da det er den faktiske situasjonen.

Ha en fin helg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alpt !

Du trenger nok ikke å vente på at det skal snø oppover. Småprat vil nok være i aktivitet før det....

Det er imidlertid vanskelig å gi et "endelig" svar vedrørende Småprat sin framtid da Internett og Doktor Online er i stadig utvikling. Jeg håper vi kan gjenoppta Småprat, men det må skje i en annen form enn i dag. Utfordringen er å finne ut hvordan det kan gjøres slik at de positive sidene ved Småprat blir ivaretatt uten de negative.

I stedet for å si at den ikke vil bli åpnet, velger jeg å være avventende da det er den faktiske situasjonen.

Ha en fin helg :-)

Gjøres det noe konkret for å finne andre løsninger? Er det noen som faktisk sitter å tenker ut andre måter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alpt !

Du trenger nok ikke å vente på at det skal snø oppover. Småprat vil nok være i aktivitet før det....

Det er imidlertid vanskelig å gi et "endelig" svar vedrørende Småprat sin framtid da Internett og Doktor Online er i stadig utvikling. Jeg håper vi kan gjenoppta Småprat, men det må skje i en annen form enn i dag. Utfordringen er å finne ut hvordan det kan gjøres slik at de positive sidene ved Småprat blir ivaretatt uten de negative.

I stedet for å si at den ikke vil bli åpnet, velger jeg å være avventende da det er den faktiske situasjonen.

Ha en fin helg :-)

Nå snør det jo ofte oppover i Trondheim da, bare så det er sagt. :)

Hvis dere seriøst driver og vurderer å gi småprat en ny sjanse vil jeg anbefale at dere tar en titt på hvordan IRC fungerer.

Ingen av de IRC-kanalen som har dukket opp i ruinene av småprat har hatt noen særlige problemer. Det finnes programvare, til og med gratis, i dag for å ta seg av drift og vedlikehold av et slikt system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Christian Anker, redaktør

Gjøres det noe konkret for å finne andre løsninger? Er det noen som faktisk sitter å tenker ut andre måter?

Hei Krizzy !

I øyeblikket arbeider vi med å tilrettelegge informasjonen vi har i Doktor Online på en bedre måte. For tiden har vi derfor dessverre ikke ressurser til å utarbeide alternativer til Småprat.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Krizzy !

I øyeblikket arbeider vi med å tilrettelegge informasjonen vi har i Doktor Online på en bedre måte. For tiden har vi derfor dessverre ikke ressurser til å utarbeide alternativer til Småprat.

Vennlig hilsen

Ok! Takk for svar! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...