Gå til innhold

fortetning av lunge(håper på raskt svar)

Anbefalte innlegg

har vært og tatt rønkenbilde av lungene, har fått konstantert en liten fortetning av lunge, ved 2 gangs rønken er det gått noe ned men ikke helt.

er dette ett godt tegn? vet ikke heller hva en fortetning er, de vil ikke svare meg skikkelig på mine spørsmål men må vente til nesterønkenbilde, hvis ikke gått ned til da så skulle jeg til lungespesialist.

men hvis det er kreftsvulst så burde vel fortetningen ikke gått noe ned??

er 35 år røker har asma og allergi skal prøve og slutte og røke etter jeg fikk meg en støkk med dette, men er jeg spesielt utsatt for og få fortetninger i lungene? håper på raskt svar

Fortsetter under...

Wenke Lunde, Sykepleier

Det er et god tegn at fortetningen blir mindre. Det er ofte infeksjonsfortetninger som arter seg slik, det kan være så mangt. Det er klart man får seg en støkk når man får en beskjed slik, så dette er vel ikke tiden til å slutt å røyke, som du sier. Men etter at sjokket er over, er det lurt å benytte dette støkket til endring av livsførsel, nemlig å begynne nedrøykingen. Jeg ønsker deg virkelig lykke til med ddet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...