Gå til innhold

7 mnd med tett/rennende nese pluss hoste

Anbefalte innlegg

Hei. Fikk en forkjølelse for 7mnd siden med tett og rennende nese, samt hoste. Problemet er at det ikkje har gått over. Legen mistenker allergi og har henvist meg videre, men går nå og venter. Cetrizin tabletter hjelper ikkje, kun Nasonex spray som holder nasa og nysinga i sjakk. Har derimot i samme 7mnd periode hatt 4-5 perioder med vondt i lungene og hosting. Har vert hos lege, men det er ingen lungebetennelse. Periodene varer fra 1-2uker med mye tørrhoste. Har i denne 7mnd perioden vert flere plasser, men det er ingen forandring, så kan ikkje sette fingeren på noe spesielt som eg reagerer allergisk på. Eneste problem eg har hatt i høve allergi tidligere er kløe/utslett på magen med bukseknappen. Sleit med det i to år helt til for 7 mnd siden. Da ga det seg!!! Noen ideer? Er begynt å bli veldig plagsomt og allmenntilstanden har blitt svekket (mindre kraft i kroppen/ mer slapp)

Mvh Jens

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/222770-7-mnd-med-tettrennende-nese-pluss-hoste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...