OppOgNed1365380965 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei, jeg er en gutt på 18 år, og har et sjenerende problem. Jeg sliter med acne på testiklene. Jeg har vært plaget av dette så lenge jeg kan huske (dvs. et par år), de kan variere kraftig i størrelse og type: alt fra små nupper (hvilket også inneholder en liten mengde talg (?) ) til større og mer hovne kviser. Likevel sitter disse som oftest et stykke under huden. Jeg har lest at enkelte har fått lignende reaksjoner ved bruk av Roaccutan, kan det være årsaken? Jeg har alltid vært litt plaget av acne i ansiktet, men aldri noen andre steder på kroppen, så lurer på om det kanskje kan være en form for sykdom eller noe. Hadde satt stor pris på et svar hvertfall (på hva du tror det kan skyldes ) Takk... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/222978-acneproblemer-p%C3%A5-testiklene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.