Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg plages ekstremt mye!!!! første gang jeg fikk blærekatarr var jeg 16, nå er jeg 20.. og har hatt "blærekatarr" så og si månedlig de siste to-tre årene! og legene tror ikke på meg lenger, siden dem ikke finner ut hva som er galt, for de siste seks-syv månedene har det ikke vært noe i urinprøvene som viser om det er blærekatarr. HJELP MEG! de siste tre gangene har jeg hatt det så ondt at jeg blir sengeliggende i over en uke, og må ta paralgin forte for å ikke kjenne smerten.. det her e helt forferdelig, finnes det virkelig ingen håp for meg å bli kvitt denne "blærekatarren"? vær så snill og hjelp meg.. jeg klarer ikke tanken på at jeg må ha det sånn her resten av livet.. ikke si at jeg må bruke strømper og drikke vann, for det gjør jeg! og jeg har prøvd alle kjerringrådene som finnes.. Håper inderlig på positivt svar..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22298-hva-er-i-veien-med-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Det finnes andre sykdomer i urinblæren enn infeksjon (blærekatarr). Om urinprøvene ikke viser at du har infeksjon, er det noe annet som gir deg disse plagene. Jeg synes du skal oppsøke legen din på nytt - og evt. få henvisning til spesialist.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22298-hva-er-i-veien-med-meg/#findComment-96349
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...