Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Vet at jeg trykker for hardt paa gassen,spes. naar jeg parkerer. Men har aldri oppdaget det med bremsen....Han forsoeker sikker aa lure meg :(

Med mindre bremsepedalen er veldig dyr tror jeg at jeg ville hørt på ham.

Eventuelt tatt en tur til et annet verksted og fått enn annens mening. :)

thinkerbell

Men du skal vel bo her,vel? Det er riktig...jeg har ferie i august...skal ikke til Norge i aar. Har bare 6 uker fri....det er et hardt liv...

Hvilken del av London skal du bo...N,W,E or S?

Ja jeg skal bo, men jeg er usikker på hvor lenge jeg klarer husleien siden det er såpass dyrt.

Jeg tror studioet ligger W(?). Men jeg tørr ikke skrive bydelen her på åpnet *paranoid*

thinkerbell

Hva i huleste er det du insunierer? jeg vet da det meste om biler....paa en maate. Ihvertfall paa min maate!

darling. Jeg insinuerer ingenting... jeg sier det RAKT UT... du har ingen ANELSE!! Og det har du etter tanten din som klarer å kline seg opp etter et stengjerde så hele hjulet ramlet av.....Enda det var GOD plass på veien..

... i rest my case.

Annonse

Gjest Liza i London

darling. Jeg insinuerer ingenting... jeg sier det RAKT UT... du har ingen ANELSE!! Og det har du etter tanten din som klarer å kline seg opp etter et stengjerde så hele hjulet ramlet av.....Enda det var GOD plass på veien..

... i rest my case.

Forskjellen paa tanta mi og meg er at jeg KAN kjore bil!

har du opplevet henne rygge med lukkete oyner?

thinkerbell

Forskjellen paa tanta mi og meg er at jeg KAN kjore bil!

har du opplevet henne rygge med lukkete oyner?

*LOL*!

Ja.. Hun satte seg pent til rette i setet og tviholdt i rattet...så sa hun: "... duh... bella.. kan du ikke si fra om vi tilfeldigvis dunker inn i noe..eller evt. NOEN"

*gapskratter*

Gjest Liza i London

*LOL*!

Ja.. Hun satte seg pent til rette i setet og tviholdt i rattet...så sa hun: "... duh... bella.. kan du ikke si fra om vi tilfeldigvis dunker inn i noe..eller evt. NOEN"

*gapskratter*

LOL.

Jeg tor nesten ikke vaere i samme county som henne. For hun "dunker" stadig borti noe.

Lettelse naar mannen hennes kjorer!

thinkerbell

LOL.

Jeg tor nesten ikke vaere i samme county som henne. For hun "dunker" stadig borti noe.

Lettelse naar mannen hennes kjorer!

*lol*

Er han så mye bedre.....? Tvilsomt. Hele familien din er tvilsomme..... (Ref. til: "Welcome to the norwegian Galehus...")

....

Gjest Liza i London

Fornøyd nå? :D

Mail mottatt og svart. TAKK!

Jeg vurdere å legge meg...trøtt som en strømpe.

Får svar ang leiligh./studioet innen søndag.. åh så spennede..

Klem :)

Well,fornoyd og fornoyd...du kunne jo funnet noe mer flatterende.

men det er kanskje aa be om for mye!!!

Natta,Cirion

Annonse

Herregud spiser du ikke ost hver dag?????????? Er du gal menneske??

Ost er jo et must i et hvert kjylskåp!

Mail ja... jada......skal bare først!

:)

(men hva var adr til froskemailen igjen..? *senil*)

[email protected]

Ikke altfor mange dager med skal bare dah!

Hun er paa mange maater en engel ( sonnen min tror fortsatt at hun er en stjerne...lang historie det,der)

men,mens jeg har deg her....en fyr paa verkstedet sa jeg maatte skifte bremsepedal..paa bilen altsaa...er det viktig?

og hvorfor?

Du trenger vel ikke bremser!?!

Gjest bremseklossen

Hun er paa mange maater en engel ( sonnen min tror fortsatt at hun er en stjerne...lang historie det,der)

men,mens jeg har deg her....en fyr paa verkstedet sa jeg maatte skifte bremsepedal..paa bilen altsaa...er det viktig?

og hvorfor?

Kanskje bremseklossene er slitt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...