Gå til innhold

hei hei


meij86

Anbefalte innlegg

jeg har et spm. haåper du kan svare meg fort. jeg og min samboer har nå prøvd å få barn lenge,men d går ikke liksom. mensen har vert borte nå i 6 måneder. da er d vnskeli å få barn d vet jeg. men synes du d er fortili å søke hjlp me å bli gravid nå når jeg er 20? vi synes selv vi er klar for dette. kan du gi meg noen råd hvordan jeg ska gå fram å hva jeg skal gjøre. ? please

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hva du skal gjøre, så skal du i alle fall slutte å signere innlegg med fullt navn. Det er ikke lov ihht. reglementet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Mest sannsynlig er du vel steril, etter å ha gått med klamydia i over ett år..

Og du synes selv du er morsom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meij86.

Uansett hva du skal gjøre, så skal du i alle fall slutte å signere innlegg med fullt navn. Det er ikke lov ihht. reglementet her.

jeg skriver ikke under med fult navn jeg. men kan du svare meg på det jeg spurte om da! mvh meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meij86.

Mest sannsynlig er du vel steril, etter å ha gått med klamydia i over ett år..

var d alt du kunne svare. hva skal jeg gjøre da? er du kke her for å gi meg råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Huffhuff

Og du synes selv du er morsom?

Morsom? Jenta skrev inn i går om at hun fikk påvist klamydia for ett år siden, men aldri orka å hente medisinen. Unnskyld meg, men da får man bare ha det så godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Morsom? Jenta skrev inn i går om at hun fikk påvist klamydia for ett år siden, men aldri orka å hente medisinen. Unnskyld meg, men da får man bare ha det så godt.

Det har ikke jeg fått med meg, men da kunne du jo ha tatt det med i innlegget? At hun tidligere hadde sagt det?

Må beklage om jeg er litt paranoid, men det er mye trolling ute og går for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huffhuff

Det har ikke jeg fått med meg, men da kunne du jo ha tatt det med i innlegget? At hun tidligere hadde sagt det?

Må beklage om jeg er litt paranoid, men det er mye trolling ute og går for tiden.

Ser ingen grunn til å ta det med i innlegget når trådstarter, som svaret var til, vet hva jeg sikter til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skriver ikke under med fult navn jeg. men kan du svare meg på det jeg spurte om da! mvh meg

Nei, jeg kan ikke svare på det du spør om, fordi jeg ikke vet svaret.

Men jeg skjønner ikke hvorfor du nekter for å ha signert med fullt navn, når du faktisk har gjort det. (Dvs. jeg vet ikke om det er det definitivt fulle navnet, kanskje har du flere mellomnavn)

Vil du jeg skal ringe deg, for å bevise det? Eller utgir du deg bare for å være en person med det navnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kan ikke svare på det du spør om, fordi jeg ikke vet svaret.

Men jeg skjønner ikke hvorfor du nekter for å ha signert med fullt navn, når du faktisk har gjort det. (Dvs. jeg vet ikke om det er det definitivt fulle navnet, kanskje har du flere mellomnavn)

Vil du jeg skal ringe deg, for å bevise det? Eller utgir du deg bare for å være en person med det navnet?

ganske tåpelig å legge ut navnet fikk treff på søk jeg også:-)

sover webbis eller? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi to frikjent iallfall;-) hehehe

Ja, nå tror jeg aldri jeg har blitt beskyldt for å være webbis. Såvidt meg bekjent da... .:-)

Men kan du skjønne hvorfor noen nekter for å ha signert et innlegg med fullt navn, når det visserlig står et fornavn, mellomnavn og etternavn, som man dessuten får treff på både på telefonkatalogen og skattelistene fra 2002? Da er det ikke mye fiktivt navn i alle fall (og uansett er ikke DET heller tillatt, så lenge det tilsynelatende er et fornavn + etternavn)...

Jaja, folk får nå gjerne oute seg sjøl og sine problemer for meg. Problemet er jo bare at man aldri er sikker på om det virkelig er seg sjøl de navngir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå tror jeg aldri jeg har blitt beskyldt for å være webbis. Såvidt meg bekjent da... .:-)

Men kan du skjønne hvorfor noen nekter for å ha signert et innlegg med fullt navn, når det visserlig står et fornavn, mellomnavn og etternavn, som man dessuten får treff på både på telefonkatalogen og skattelistene fra 2002? Da er det ikke mye fiktivt navn i alle fall (og uansett er ikke DET heller tillatt, så lenge det tilsynelatende er et fornavn + etternavn)...

Jaja, folk får nå gjerne oute seg sjøl og sine problemer for meg. Problemet er jo bare at man aldri er sikker på om det virkelig er seg sjøl de navngir...

Temmelig tåpelig ja:-)

Fikk treff på første forsøk jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du eller jeg ringe?

;-)

hehe vel?!! det kan kanskje denne personen avgjøre,

Hun postet inlegget på nytt, men det så du vel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vel?!! det kan kanskje denne personen avgjøre,

Hun postet inlegget på nytt, men det så du vel:-)

Nei, så ikke det før nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"æ trudd du ville se det sjø" hehe ikke flink til dette jeg:-) haha

Hvis jeg hadde sjekka 100 nyeste, så hadde jeg nok sett det, men jeg sjekket bare svar til meg innimellom noe opprydning på harddisken min her nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...