Tiffi1365380965 Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Hei, jeg er en jente på 23 år. Jobber som sykepleier. Jeg tar reductil kapsler for å minske apetitten, kjøpt på nettapotek. Det gjør at jeg spiser minimalt på dagen, men gjerne middag på ettermiddagen. Drikker rikelig, og tar dobbel dose sana-sol hver dag. Det måltidet jeg spiser på kvelden varierer jeg så godt jeg kan. Tror du dette kan gi mangelsykdom? Jeg bruker avføringstabletter rundt en gang i uken (sjelden oftere), når jeg føler jeg spiser for mye. Varierer mellom miniklyx og pursinnid. Kan tarmen bli skadet når det er en gang i uken eller midre, og jeg varierer middel? BMI 23. Høres dette ut som en spiseforstyrrelse for deg? Jeg vet at jeg tenker for mye på mat, er veldig opptatt av å ikke spise for mye. Samtidig kaster jeg aldri opp, og sulter meg ikke. Så jeg vet ikke helt om dette er noe jeg bør søke hjelp for..? Hilsen Maren 0 Siter
Gjest vioola Skrevet 18. mars 2006 Skrevet 18. mars 2006 vanskelig å svare på. på en måte virker det som du har kontroll , men det kan jo hende det er noe som heter for mye kontroll også. å bruke klyster hver uke tror jeg ikke er normal. Og teste seg for mangelsykdommer kan mange gjør det. Jeg er overvektig men endel av blodprøvene viser at jeg er underenært. Altså får ikke i meg de næringsstoffene..så absolutt verdt å teste ut. og om reductilen gjør at du spiser alt for lite bør du kutte de ut 0 Siter